jeg sitter bare her...
Er aleine hjemme, må ha andre lyder rundt meg ellers blir jeg helt psyko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg sitter bare her...
hahah, jeg har spotify på, sitter med tvskjermen som pcskjerm, mannen sitter nede og spiller på tven nede. guttungen snorker i MIN seng... jaja skal få lov til det når han ikke er i strøket.Er aleine hjemme, må ha andre lyder rundt meg ellers blir jeg helt psykoParanoid..
hahah, jeg har spotify på, sitter med tvskjermen som pcskjerm, mannen sitter nede og spiller på tven nede. guttungen snorker i MIN seng... jaja skal få lov til det når han ikke er i strøket.
ikke alltid...Ah, ålreit med pc`n på tv. Jeg må få meg trådløst tastatur og ny mus..
ikke alltid...42" skjerm fra 2-3 meter fra er litt stort.
jeg også. mann og barn har reist, nå har jeg endel å ta igjen!jeg sitter bare her...
hører på opptak fra vgtv fra kidnappingssaken fra ohio... tårene renner som bare pokker....jeg også. mann og barn har reist, nå har jeg endel å ta igjen!
Hormoner og følsomhet. <3hører på opptak fra vgtv fra kidnappingssaken fra ohio... tårene renner som bare pokker....
lett på gråten har jeg vært siden småen ble født... men dette var ille.Hormoner og følsomhet. <3
kjenner meg igjen. Har vært sånn siden turbotrollet kom til verden jeg også.. herremin altså!lett på gråten har jeg vært siden småen ble født... men dette var ille.kjenner jeg er kjempe glad for at m ikke går på skole heeelt ennå...
skal forsøke ;-)Hvem vil hjelpe meg med 250 innlegg innen kl 00?
weee!skal forsøke ;-)
bli med på barnesang fra youtube tråden... ;-)weee!![]()
skal se hva jeg får til!bli med på barnesang fra youtube tråden... ;-)
krysse fingre og tær for at det funker <3 når ca begynner dere (Tror du?)veeeenter på oppstart av tinforsøk!
kommer an på når tantekjerringa dukker opp, men i løpet av neste uke...iiiiiiiiih!krysse fingre og tær for at det funker <3 når ca begynner dere (Tror du?)