Bro, har kø glemt å sjekke meg selv RIL og medNoen som vet hvo mange innlegg vi strattet med før dette døgnet? kaltså kl 12? Eller bare kjører vi på uten noe oversikt ? hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bro, har kø glemt å sjekke meg selv RIL og medNoen som vet hvo mange innlegg vi strattet med før dette døgnet? kaltså kl 12? Eller bare kjører vi på uten noe oversikt ? hehe![]()
Det må hun jo ha...dette er tross alt de viktigste som skjer i livet mitt akkurat nåDet er lurt. Topper hun har forståelse for ditt isåfall![]()
Jeg husket å sjekke neiBro, har kø glemt å sjekke meg selv RIL og med![]()
Jeg har heller ikke sjekket. hmmm hvis ingen har sett så får vi vel nesten bare kjøre på daJeg husket å sjekke nei![]()
NettoppDet må hun jo ha...dette er tross alt de viktigste som skjer i livet mitt akkurat nå![]()
Husket du, eller ikke??Jeg husket å sjekke nei![]()
Et nok det kortesteJeg har heller ikke sjekket. hmmm hvis ingen har sett så får vi vel nesten bare kjøre på da![]()
hehe, nei da så. Da må du nesten tpuispruingeAlvin vil ikke at jeg skal skravle med dere np![]()
Veldig artigehaha slike trder er så artige![]()
NeSten hva for noe??hehe, nei da så. Da må du nesten tpuispruinge![]()
Jeg husket å sjekke meg selvHusket du, eller ikke??![]()
haha, spei springeNeSten hva for noe??![]()
Hvem bestemmer...du eller ajtgm?Alvin vil ikke at jeg skal skravle med dere np![]()
Enes morsommeVeldig artige![]()
Haha...ikke meningen med surt fjesEnes morsomme![]()
jeg husket ikke å sjekke med selv. mhmm. men det er vel nesten ikke vits å sjekke seg selv. teller ikke alle innlegg fra alle også de som ikke er påmeldt? eller er det bare de som er påmeldt som teller?Jeg husket å sjekke meg selv![]()
Haha, ansåhaha, spei springehhaha.
Håper ikke det er avtegn i havet fall for det vet jeg inneholder hvem erHvem bestemmer...du eller ajtgm?