Hvem er igjen her da? Presentasjonstråd :)

Solvit

Forelsket i forumet
Jeg må si ENDELIG har de slått sammen, så kanskje man kan få litt flere svar dersom man lurer på noe :)

Jeg holdt til på juni 2008 og januar 2007, så har en gutt som sant skal begynne på skolen og en som har siste året i barnehagen :)

Så hvem er her? :D
 
Jeg må si ENDELIG har de slått sammen, så kanskje man kan få litt flere svar dersom man lurer på noe :)

Jeg holdt til på juni 2008 og januar 2007, så har en gutt som sant skal begynne på skolen og en som har siste året i barnehagen :)

Så hvem er her? :D

Ja, helt enig! Det er superflott :) Slipper jeg å snike meg inn på generelt hele tiden, der er det bare skummelt ;) Hehe.. Neidaa.... jo..litt... Det er ikke svar å få på 2011 eller 2010 heller når det er oppdelt så.

Min eldste blir 5 den 30. sept, ellers har jeg Aron på 2, Ramona på 1 og skal ha fjerde i september igjen :)
 
Hei kan jeg henge med. Jeg har en sønn som blir 5 år 25 september. Ellers håper jeg på flere om ikke så lenge.
 
Jeg har en oktobergutt (termin i september), og en født januar 13 (termin februar). Praktisk at alle er slått sammen.:)
 
Jeg har ei jente som ble 5 i mars, og ei jente som ble 3i februar. Lenge siden jeg har vært innom bv nå.. prøver til igjen nå :)
 
Jeg er ikke aktiv lenger, men titter innom av og til. Blir aldri det samme som før uansett tenker jeg. Bedre med anonyme facebook barselgrupper, synes jeg :)

Jenta mi er født i september 2008.
 
Har en januar 07, juni 08, og venter nr 3 i november.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ei frøken som er født januar 08 (terminen var februar 08, så var den gruppa jeg hang med) og ei snuppe født september 12 (hadde termin i oktober). Titter innom.
 
Min eldste er født i juni2008 :D
Også har jeg en gutt i desember2010 og en gutt i juni2012..
 
Hei :)

Jeg har en jente født okt 2008 (var både på okt og nov 08).

Og så har jeg lillesnuppa som er født januar 2012 :)
 
:hello Hei. Har har en gutt født oktober 2008 ( tilhørte september 2008) og prøver på å få en til.
 
Har en liten aprilsnar her, så var med både mars og aprilgjengen :)
 
Jenta mi ble 5 år nå 3.august :) Superstolt førskolejente som er veldig klar for å bli skolejente neste år :D
 
Har en pode født i april 08 :)
 
Jeg var på både juni og juli, men under et annet nick. :)
Siden jeg nå er prøver så har jeg valgt å være litt anonym. (Jeg liker hvertfall å tro at jeg er det) :)
 
Kommer nok til å titte innom mer framover, signaturen min sier vel sitt men kan spesifisere mer.
Februar 2008, oktober 2010 og bonusern 2008 :)
 
Back
Topp