Hvem er igjen her da? Presentasjonstråd :)

En tråd i '2008' startet av Soton, 3 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Solvit Forelsket i forumet

Jeg må si ENDELIG har de slått sammen, så kanskje man kan få litt flere svar dersom man lurer på noe :)

Jeg holdt til på juni 2008 og januar 2007, så har en gutt som sant skal begynne på skolen og en som har siste året i barnehagen :)

Så hvem er her? :D

2. Momofmany Forumet er livet

Ja, helt enig! Det er superflott :) Slipper jeg å snike meg inn på generelt hele tiden, der er det bare skummelt ;) Hehe.. Neidaa.... jo..litt... Det er ikke svar å få på 2011 eller 2010 heller når det er oppdelt så.

Min eldste blir 5 den 30. sept, ellers har jeg Aron på 2, Ramona på 1 og skal ha fjerde i september igjen :)

3. trulte Elsker diskusjoner Oktoberskatter 2014

Hei kan jeg henge med. Jeg har en sønn som blir 5 år 25 september. Ellers håper jeg på flere om ikke så lenge.

4. Spiremor Forumet er livet VIP

Poden min er en desember 2008 gutt:) titter innom nå og da:)

5. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Jeg har en oktobergutt (termin i september), og en født januar 13 (termin februar). Praktisk at alle er slått sammen.:)

6. * Tone * Tone Desemberskatter 2016

Jeg har ei jente som ble 5 i mars, og ei jente som ble 3i februar. Lenge siden jeg har vært innom bv nå.. prøver til igjen nå :)

7. Babysyk_82 Guest

Jeg er ikke aktiv lenger, men titter innom av og til. Blir aldri det samme som før uansett tenker jeg. Bedre med anonyme facebook barselgrupper, synes jeg :)

Jenta mi er født i september 2008.

8. Mayen Guest

Har en januar 07, juni 08, og venter nr 3 i november.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

9. Labambie* Betatt av forumet

Har ei frøken som er født januar 08 (terminen var februar 08, så var den gruppa jeg hang med) og ei snuppe født september 12 (hadde termin i oktober). Titter innom.

10. RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP

Min eldste er født i juni2008 :D
    Også har jeg en gutt i desember2010 og en gutt i juni2012..

11. *trinemor* Gift med forumet

Hei :)

Jeg har en jente født okt 2008 (var både på okt og nov 08).

Og så har jeg lillesnuppa som er født januar 2012 :)

12. gåsemor79 Forelsket i forumet

:hello Hei. Har har en gutt født oktober 2008 ( tilhørte september 2008) og prøver på å få en til.

13. Happywife Krusedull

jenta mi blir 5 nå 11 juli ;)

14. Februarspire Flørter med forumet

Har en liten aprilsnar her, så var med både mars og aprilgjengen :)

15. Carrie Betatt av forumet Oktoberfruene 2018

Jenta mi ble 5 år nå 3.august :) Superstolt førskolejente som er veldig klar for å bli skolejente neste år :D

16. Mrs Williams Andre møte med forumet

Jeg var en periode inne på nov 08 :)

17. Minelis04 Flørter med forumet Mailykke <3

Har en pode født i april 08 :)

18. Camilla Johnsen Lykkelig gift

Har ei datter som blir 6 år i februar :) Så da begynne ho på skole til neste år. Åå tiden går så fort :)

19. Chihaya Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014

Jeg var på både juni og juli, men under et annet nick. :)
    Siden jeg nå er prøver så har jeg valgt å være litt anonym. (Jeg liker hvertfall å tro at jeg er det) :)

20. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Kommer nok til å titte innom mer framover, signaturen min sier vel sitt men kan spesifisere mer.
    Februar 2008, oktober 2010 og bonusern 2008 :)

Del denne siden