Haugesundsjenter??

Hei jenter:) jeg har termin i juni da, men vi skal flytte hjem til hgsd i månedskiftet mai/ juni, så håper jeg kanskje kan fåvære med på et treff etterhvert?:)
Selvfølgelig!
Jeg kommer hjem da også, og vi har allerede planlagt et møte 1 juni.
Koselig å få med deg også da :)
 
Jeg har og fått ul termin i juni, men er fortsatt med her ;)
Selvfølgelig kan du være med her! :)
 
Hei jenter:) jeg har termin i juni da, men vi skal flytte hjem til hgsd i månedskiftet mai/ juni, så håper jeg kanskje kan fåvære med på et treff etterhvert?:)
Ja klart du kan det :)
Hiv deg på :)
 
så koselig. 1juni skal vi i 75 årsdag så den dagen passer dårlig, men er med neste gang:)

Og ang den datoen i juni så kan vi selvfølgelig flytte på den ;)
Vi kan f.eks ta søndagen 2 juni eller helga før eller etter?
Vi vil jo ha flest mulig med oss ;)

Minner samtidig om at neste treff er planlagt neste helg.
Lørdag 4 mai.
Håper på fint vær så vi kan møtes utendørs, f.eks i vangen, men vi får se det litt an når dagen nermer seg.
Håper flest mulig kan være med :)
 
Og ang den datoen i juni så kan vi selvfølgelig flytte på den ;)
Vi kan f.eks ta søndagen 2 juni eller helga før eller etter?
Vi vil jo ha flest mulig med oss ;)

Minner samtidig om at neste treff er planlagt neste helg.
Lørdag 4 mai.
Håper på fint vær så vi kan møtes utendørs, f.eks i vangen, men vi får se det litt an når dagen nermer seg.
Håper flest mulig kan være med :)
Helga før kan ikke jeg eneste...
Men fra den 30 mai er jeg åpen for alt - FULLSTENDIG fri <3
 
Helga før kan ikke jeg eneste...
Men fra den 30 mai er jeg åpen for alt - FULLSTENDIG fri <3
Vi MÅ jo ikke ta det i ei helg heller da.
Vet ikke jeg hvor mange som fremdeles er i full jobb nå.
For meg så passer det veldig dårlig i ukedagene nå når jeg jobber. Er sjelden hjemme før kl 17, så skal det spises middag, og da er jeg rett og slett ferdig for dagen jeg :p
 
Etter den første helge i juni kan det passe for meg hvertfall:) men dere får bestemme dere som var med fra starteb av, så ser vi om jeg kan bli med:) rekner med vi har flyttesjau en stund, men en pause for et treff skal jeg nok klare:)
 
Etter den første helge i juni kan det passe for meg hvertfall:) men dere får bestemme dere som var med fra starteb av, så ser vi om jeg kan bli med:) rekner med vi har flyttesjau en stund, men en pause for et treff skal jeg nok klare:)
Kan godt utsette det en uke ;)
 
Om vi utsetter det en ukes tid så begynner nok sikkert noen på permisjonstiden sin også, gjerne litt lettere da ? ;)

For meg er det akkurat det samme, tviler på at det blir så mye jobbing på meg i juni likevell siden eg sliter litt med dette bekkenet.
 
Akkurat det samme for meg også :)
 
Jeg bor i haugesund. Har ikke termin før i august, men det var ikke så mange haugesundsjenter i augustforumet. kanskje jeg kan slenge meg med?

Klart du kan :) Jo flere jo bedre og kjekkere :)
 
Jeg bor i haugesund. Har ikke termin før i august, men det var ikke så mange haugesundsjenter i augustforumet. kanskje jeg kan slenge meg med?
Blir du med allerede nå til helga da på lørdag?
Vi håper på bra vær så vi kan møtes utendørs, men hvis ikke så finner vi oss en kafe eller noe ;)
 
Ser d e meldt regn og ruskevær t helgå....... Me kan treffas her hos meg elle ska me finna ein cafe? Kl 12?
 
Jeg bor i haugesund. Har ikke termin før i august, men det var ikke så mange haugesundsjenter i augustforumet. kanskje jeg kan slenge meg med?


eg og har termin i august men trodde først d var i juli, ble flyttet på oul..... Velkommen ska du være:)
 
Back
Topp