Tirsdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Hei alle sammen

Snuppa her er fremdeles ikke frisk, måtte gi henne en pille i natt og hun sov svært urolig hele natta.
Vi stod opp seks, hun har hatt sin første lur.
Mannen må komme hjem fra jobb så jeg får dratt til fysio, kan ikke ta henne med når hun er slik.
Har heldigvis fått i henne litt å spise, men ikke så mye som vanlig.
Håper de andre småtrollene har blitt bedre siden i går.

God morgen :-)
Ikke gøy når de små er syke! Håper hun blir bedre iløpet av dagen! Flott at pappan kan komme hjem så du får gå på timen din da :-)
Vi sto opp klokka halv sju og nå sovna hun nettopp på lekematta mens jeg blanda melk. Ikke lett å være liten og trøtt :-)
Vi skal på middag hos min bror og familien. Tipper Simone blir passe sliten når hun skal leke med guttene deres :-)

Ikke særlig mye friskere, noen av oss.
Utrolig kjedelig :(
Det er ikke så farlig med meg, synes jeg, men Lillebror er skikkelig tett så jeg begynner opp igjen med astmamedisin på han for å forebygge at han blir slik som sist. Men humøret hans er helt ok da, heldigvis :D

God morgen!
Litt skriking i natt her også, men ingen feber lengre :D Hun fikk ei stooor flaske melk kl 01, da puppen ikke dugde for hun våkna for mye av skrikinga o_O Så sov hun inntil meg resten av natta, fikk ei flaske melk kl 07.45 og så sto vi opp :)
Hun er noe snørrete og hoster litt idag, OG dårlig matlyst men ellers i fin form :)Er nyyydelig vær, men blåser litt så teller på knappene om vi skal gå ut en tur eller om det er best å være inne når hun er litt forkjøla og det blåser så fælt???!!!

God morgen :)
Ikke gøy når de små er syke! Håper hun blir bedre iløpet av dagen! Flott at pappan kan komme hjem så du får gå på timen din da :)
Vi sto opp klokka halv sju og nå sovna hun nettopp på lekematta mens jeg blanda melk. Ikke lett å være liten og trøtt :)
Vi skal på middag hos min bror og familien. Tipper Simone blir passe sliten når hun skal leke med guttene deres :)

Ja det var veldig kjekt, han får gå en tur på jobb på mandag i steden for, har går egentlig ut i permisjon etter fredagen denne uka:-)

God morgen!
Litt skriking i natt her også, men ingen feber lengre :D Hun fikk ei stooor flaske melk kl 01, da puppen ikke dugde for hun våkna for mye av skrikinga o_O Så sov hun inntil meg resten av natta, fikk ei flaske melk kl 07.45 og så sto vi opp :)
Hun er noe snørrete og hoster litt idag, OG dårlig matlyst men ellers i fin form :)Er nyyydelig vær, men blåser litt så teller på knappene om vi skal gå ut en tur eller om det er best å være inne når hun er litt forkjøla og det blåser så fælt???!!!

Bra hun har blitt bedre:-) Jeg ville holdt meg inne, brent meg på det der en gang før hehe:-)

Ikke særlig mye friskere, noen av oss.
Utrolig kjedelig :(
Det er ikke så farlig med meg, synes jeg, men Lillebror er skikkelig tett så jeg begynner opp igjen med astmamedisin på han for å forebygge at han blir slik som sist. Men humøret hans er helt ok da, heldigvis :D

Stakkars liten, bra han er ved godt mot i hvertfall. Her er det veldig svingende på humøret.

Nei nå syns jeg synd på dere alle sammen! Håper alle blir plutselig mirakuløst friske etter neste dubb! *sender god bedringklem til hele gjengen (inkludert voksne) :-) *
Vi er friske, men Simone er sutrete og grinete for tiden så vi håper på ei tann snart, men ser ikke antydning så det kan ta sin tid!

Nei nå syns jeg synd på dere alle sammen! Håper alle blir plutselig mirakuløst friske etter neste dubb! *sender god bedringklem til hele gjengen (inkludert voksne) :) *
Vi er friske, men Simone er sutrete og grinete for tiden så vi håper på ei tann snart, men ser ikke antydning så det kan ta sin tid!
Tar det til meg jeg - tusen takk! Han sovnet igjen i vogna etter en liten trilletur (og det var godt, for jeg orket ikke å gå mer :p )
Har ordnet så T blir med fetteren hjem etter barnehagen, for han skulle sykle til turn sammen med mormor, da får de gjort det sammen. Jeg orker ikke å drasse med Lillebror på turn som egentlig er midt i kveldsmattid i tillegg til at han er tufs.

Tar det til meg jeg - tusen takk! Han sovnet igjen i vogna etter en liten trilletur (og det var godt, for jeg orket ikke å gå mer :p )
Har ordnet så T blir med fetteren hjem etter barnehagen, for han skulle sykle til turn sammen med mormor, da får de gjort det sammen. Jeg orker ikke å drasse med Lillebror på turn som egentlig er midt i kveldsmattid i tillegg til at han er tufs.

Så bra at T fikk være med fetteren hjem da! Kan være greit å spare så mye som mulig på energien :-) kjempebra at Lillebror sovna så du slapp å gå lenger! Hardt å trille når man ikke er i form!

Så bra at T fikk være med fetteren hjem da! Kan være greit å spare så mye som mulig på energien :) kjempebra at Lillebror sovna så du slapp å gå lenger! Hardt å trille når man ikke er i form!
Uff ja Har jo ikke feber eller noe, men i dag var det lite energi å hente :p

Emmeth er sur, trøtt og har vondt pga tenner:oops::( så er ikke så greit, men sover fint på natta:) uff, ikke noe godt når de små er syke. God bedring til Anette, stakkars. Håper hun blir fort frisk:)

Nei nå syns jeg synd på dere alle sammen! Håper alle blir plutselig mirakuløst friske etter neste dubb! *sender god bedringklem til hele gjengen (inkludert voksne) :-) *
Takk for det! Hermine sovna i bilen på tur til bestemor, selv om hun akkurat hadde sovet, så er nok ikke helt i slaget ennå;)

Vi tok oss en tur til bestemor, for å holde humøret litt i sjakk;) nå er hun i fult arbeid med å rydde i avisbordet!
1366720374741.jpg1366720390420.jpg

Så flittig Hermine er :D

Emmeth er sur, trøtt og har vondt pga tenner:oops::( så er ikke så greit, men sover fint på natta:) uff, ikke noe godt når de små er syke. God bedring til Anette, stakkars. Håper hun blir fort frisk:)

Takk, hun er nede i 38 grader nå, så det er jo alltids noe, men hun skal være i fanget hele tiden, ikke lett å få gått på do og spist selv. Mannen tok henne heldigvis mens jeg var på fysio:-)

God dag!:)
Jeg har vært og varma opp til morgendagens jobbstart, og har tilbragt noen timer sammen med en 3.klasse mens pappaen min passa Jenny. Tror de to hjemme kosa seg iallfall..;)

Back
Topp