Bruker187cat
Forelsket i forumet
7-5 til Sebastian 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignVille begynt på ny å lete til dere fant et som begge var enige om kanskje![]()
signVille begynt på ny å lete til dere fant et som begge var enige om kanskje![]()
Isak. dere kan jo vente med å bestemme dere til dere ser gutten? Jeg er lærer og det er praktisk i sånne situasjoner- da styres det unna navn som gir assosiasjoner til enkelte elever![]()
Ja det går jo det også
Jeg jobber i barnehage og gjør det på samme måten, mange navn som blir "nono" da altsåså derfor er Isak mer aktuelt for meg enn Sebastian
Men vi får se, kanskje han kommer ut å ser ut som en Sebastian, går jo Ann å vente ja![]()
Likte OlaiDet er et gammelt navn som ikke er så veldig vanlig lenger sånn som sebastian. Men dere kommer vel ikke noe lenger med å bli enige med det navnet. Blir ikke enige her heller. jeg kommer med forslag og han er flink å avslå, men noe særlig til nye forslag kommer han ikke med....typisk menn!
Uansett hva dere blir enige om er det viktig å huske på at navnet skjemmer ingen og alle navn blir fine på en nydelig liten guttebaby!
![]()