S
SmulteTrulte
Guest
Haha! Jeg drømte i natt at gutten din blir hetende Isak blir skremt av dette jeg altså... tror jeg er for mye på BV jeg altså når trådene her inne forfølger meg på nettene haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Jeg drømte i natt at gutten din blir hetende Isak blir skremt av dette jeg altså... tror jeg er for mye på BV jeg altså når trådene her inne forfølger meg på nettene haha
Hoho!! merkelig hva vi drar med oss i drømmeland
Kanskje du er sann drømt?
Ja deg kan man trygt si hehe, blir veldig spennende å se hva det ender opp med nå ja hehe
Ja, satse på en liten Isak nå! Er jo et nydelig navn. men det er sebastian også daJepp nesten så jeg "holder en knapp" på Isak nå hihi
Ja, satse på en liten Isak nå! Er jo et nydelig navn. men det er sebastian også da
Det håper jeg er en sanndrøm fantastisk!! Det var koselig <3
Blir spennende å se hva det blir til slutt altså
Nyeste forslaget mitt er Darius (helt nytt) alltid likt det navnet - så smører far litt med at det rimer på Marius (hans navn) hihi
Men favoritten er fortsatt Isak men kjenner jeg blir mer og mer vant med Sebastian og vanskelig!!
Hehe, har liksom blitt veldig ivrig på hva dere skal kalle guttungen siden jeg har drømt om det hehe... Darius er et ganske spesielt navn, men jeg liker det min samboer heter også Marius
Jeg har litt lyst til å kalle mini opp etter min pappa. Han heter Jan Petter. Så har tenkt litt på :
Jan Olav
Jan Emil
Men begynner å bli litt usikker.
Elsker disse navnene:
Oskar
Kasper
Emrik
Olav
Emil
Håkon
Sverre
Odin
Hauk
Ailo
Mio
♡
Min nydelige lille gutt heter isak så det anbefaler jeg
Liker Odin veldig godt. Meeen så har vi denne Mariusen som ikke er helt med på denDu har mange fine navn <3
Samboer sendte meg nettop melding; hva med Odin??
Hmm tenkte jeg da, super fint i grunnen - kort og ikke så veldig vanlig = slik jeg liker
Ser du også har Odin - søtt navn altså
Liker Odin veldig godt. Meeen så har vi denne Mariusen som ikke er helt med på den