Evige navnediskusjonen!

Haha! Jeg drømte i natt at gutten din blir hetende Isak :p blir skremt av dette jeg altså... tror jeg er for mye på BV jeg altså når trådene her inne forfølger meg på nettene :p haha

Haha! Jeg drømte i natt at gutten din blir hetende Isak :p blir skremt av dette jeg altså... tror jeg er for mye på BV jeg altså når trådene her inne forfølger meg på nettene :p haha

Hoho!! :) merkelig hva vi drar med oss i drømmeland :)
Kanskje du er sann drømt? :) ;)

Det håper jeg er en sanndrøm :) fantastisk!! Det var koselig <3

Blir spennende å se hva det blir til slutt altså ;)

Nyeste forslaget mitt er Darius (helt nytt) alltid likt det navnet - så smører far litt med at det rimer på Marius (hans navn) hihi :)

Men favoritten er fortsatt Isak ;) men kjenner jeg blir mer og mer vant med Sebastian og :p vanskelig!!

Jeg har litt lyst til å kalle mini opp etter min pappa. Han heter Jan Petter. Så har tenkt litt på :
Jan Olav
Jan Emil
Men begynner å bli litt usikker.

Elsker disse navnene:

Oskar
Kasper
Emrik
Olav
Emil
Håkon
Sverre
Odin
Hauk
Ailo
Mio

Det håper jeg er en sanndrøm :) fantastisk!! Det var koselig <3

Blir spennende å se hva det blir til slutt altså ;)

Nyeste forslaget mitt er Darius (helt nytt) alltid likt det navnet - så smører far litt med at det rimer på Marius (hans navn) hihi :)

Men favoritten er fortsatt Isak ;) men kjenner jeg blir mer og mer vant med Sebastian og :p vanskelig!!

Hehe, har liksom blitt veldig ivrig på hva dere skal kalle guttungen siden jeg har drømt om det :p hehe... Darius er et ganske spesielt navn, men jeg liker det ;) min samboer heter også Marius ;)

Hehe, har liksom blitt veldig ivrig på hva dere skal kalle guttungen siden jeg har drømt om det :p hehe... Darius er et ganske spesielt navn, men jeg liker det ;) min samboer heter også Marius ;)

Hehe ja ikke sant, syns det var veldig koselig at du drømte det :) hihi..

Ja se der, Er din Marius like vanskelig på navn som min? :p
Kjekt at han involverer seg altså, men får da være grenser på stahet :p

Begge er fine, jeg synes kanskje Isak er litt for poppis akkurat nå, så muligens jeg hadde valgt Sebastian, men egentlig vanskelig å velge et når begge er fine på hver sin måte :-)

Jeg har litt lyst til å kalle mini opp etter min pappa. Han heter Jan Petter. Så har tenkt litt på :
Jan Olav
Jan Emil
Men begynner å bli litt usikker.

Elsker disse navnene:

Oskar
Kasper
Emrik
Olav
Emil
Håkon
Sverre
Odin
Hauk
Ailo
Mio

Du har mange fine navn :) <3
Samboer sendte meg nettop melding; hva med Odin?? :)
Hmm tenkte jeg da, super fint i grunnen - kort og ikke så veldig vanlig = slik jeg liker :)

Ser du også har Odin - søtt navn altså :)

Odin er jo et søtt fint navn da :-)

Isak er nydelig og litt gammeldags noe jeg liker :P

Har Ane fra før, så vi tenker litt på et kort og fint navn denne gangen også, feks:
Ola
Olai
Mie
Ada
og flere har vi ikke kommet på enda:P

Du har mange fine navn :) <3
Samboer sendte meg nettop melding; hva med Odin?? :)
Hmm tenkte jeg da, super fint i grunnen - kort og ikke så veldig vanlig = slik jeg liker :)

Ser du også har Odin - søtt navn altså :)
Liker Odin veldig godt. Meeen så har vi denne Mariusen som ikke er helt med på den :p

Back
Topp