Husmorstråden!!

Skiv opp ting som skal gjøres hver dag. Jeg har en egen ryddbok;p skriver opp en og en uke om gangen. Feks på mandager så vasker vi kjøkkenet grundig og tirsdager tar vi feks gangen og trappa ;p prøver å følge lista og strykerut når vi er ferdig :)

I den boka har jeg også skrevet masse husmortips og ryddetips:)

Skiv opp ting som skal gjøres hver dag. Jeg har en egen ryddbok;p skriver opp en og en uke om gangen. Feks på mandager så vasker vi kjøkkenet grundig og tirsdager tar vi feks gangen og trappa ;p prøver å følge lista og strykerut når vi er ferdig :)

I den boka har jeg også skrevet masse husmortips og ryddetips:)

Det er jo en mulighet (problemet er jo bare å prøve å huske å SE i denne boka da ;) )

Jeg har flere slike rydde/vaske-bøker. ''Rotekoppens ryddebok'' , ''slik blir vasking gøy'' (eller noe i den dur) osv osv.. Der er det plass til egne notater, planlegger osv, i tillegg til bokas egne tips og triks.... Men har ikke blitt god husmor av meg likevel altså.....

Kanskje prøve igjen når mini er ute :-P

Jeg har også hatt hundre slike bøker ;p nå har jeg kjøpt meg en fin bok, og den ligger under stubordet alltid. Til og med sambo ser i den daglig :)
Skal sies at i disse dager så har vi/ jeg vært litt lat. Men syns jeg har lov, med termindag i dag og febersyk 2 åring :p

Jeg har også hatt hundre slike bøker ;p nå har jeg kjøpt meg en fin bok, og den ligger under stubordet alltid. Til og med sambo ser i den daglig :)
Skal sies at i disse dager så har vi/ jeg vært litt lat. Men syns jeg har lov, med termindag i dag og febersyk 2 åring :p
har lov å ikke følge ryddeplanene når man går sånn ja!!! :-)

Back
Topp