Noen fra Bergen?

Missy

Glad i forumet
Hei:)

Er det noen fra Bergen her? Hadde vært kjekt å blitt en liten gruppe med bergensere:)
 
Jeg er fra Bergen, men jeg bor ikke der nå. Savner byen min <3
 
Hvor bor du nå da? :)

Nå kommer bergenspatrioten i meg frem; skjønner godt du savner byen! ;) Hihi!
 
Jeg bor i Kongsvinger nå, flyttet hit i Oktober :)
 
Jeg er bergenser og bor rett utenfor Bergen :) Treff hadde vært kjekt etterhvert :)
 
Så kjekt, da er vi jo en del bergensere:)

Når har dere termin? Spennende tid fremover da:) For vår del er det første gang, så alt er ferskt.. Så hva skjer nå? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre fremover, når kontakter man lege? lege el jordmor? første kontroll? Mange tanker i hodet:)


Misslene 78: Kongsvinger er en kjekk liten by, vært der masse! :)


Håper alle har en fin dag:)
 
Jeg har termin 7.12 :) Jeg skal på ul i morgen, pga jeg var gravid utenfor livmor i januar, og første kontroll hos lege blir i uke 9-10 om alt går bra frem til det.
 
Hei, jeg bor i Bergen :)
Termin 2. Desember :)
Var på ul idag og så ett bankende hjerte :)
Var hos legen på tirsdag, men det var for å få sykemelding, er så veldig kvalm. Skal tilbake igjen om en uke, så tar vi det derfra :)
 
Jeg bor også i Bergen :) har foreløpig termin 2. Desember, men skal på UL 25. April, regner med å muligens få ny termin da :)
 
Har termin 30.11/01.12 :) dette blir mitt andre barn! Om spiren sitter hele veien! Har mistet 2 før :(
 
Vi er jo en god gjeng, kjekt :)

Jeg har termin 8.desember. Har dere allerede bestilit UL? Har dere ringt lege med en gang? Skal man det? :) Som sagt, helt fersk i gamet så trenger alle tips man kan få:) Er det lege el jordmor?

Har dere begynt å få noen symptomer?

Ellers håper jeg kulda i Bergen snart slipper taket, jeg er klar for sol & vår :)


Hvordan gikk din tidlige ul Superlilje?

Vil tro det er kjekt å se et bankende hjerte SnartMorTil3. Spennende:) du har 2 fra før? gutt/jente? merker du noe forskjell fra de svangerskapene til dette? El det er vel kanskje litt tidlig å merke noe på.:)

Håper spiren sitter denne gangen lilletrille! Krysser fingrene:)
 
Ul gikk supert :) Hjertet banket og det var i livmoren denne gangen. Fikk ny time når jeg er 10 uker på vei. Jeg er kvalm, sliten og har begynt å få veldig vondt i korsryggen, så føler meg gravid nå ihvertfall!

Man trenger ikke ringe lege helt med en gang. Jeg måtte det siden jeg måtte ha ul så tidlig, men skal ikke på første kontroll før i mai en gang. Lurt å ta første kontroll hos lege siden du må ta blodprøver.
 
Eg har ikke ringt lege enda! Tenker eg ringer år eg er en 8-10 uker på vei.. Så får eg vel time når eg er 10-12 uker på vei :) bestiller time hos lege først. Gikk ikke til jordmor forrige gang.. Har ikke bestemt meg for ka eg gjør denne gangen enda :)
 
Vi er jo en god gjeng, kjekt :)

Jeg har termin 8.desember. Har dere allerede bestilit UL? Har dere ringt lege med en gang? Skal man det? :) Som sagt, helt fersk i gamet så trenger alle tips man kan få:) Er det lege el jordmor?

Har dere begynt å få noen symptomer?

Ellers håper jeg kulda i Bergen snart slipper taket, jeg er klar for sol & vår :)


Hvordan gikk din tidlige ul Superlilje?

Vil tro det er kjekt å se et bankende hjerte SnartMorTil3. Spennende:) du har 2 fra før? gutt/jente? merker du noe forskjell fra de svangerskapene til dette? El det er vel kanskje litt tidlig å merke noe på.:)

Håper spiren sitter denne gangen lilletrille! Krysser fingrene:)

Jeg har en gutt og en jente fra før, både svangerskapene og magene var ganske like :)
Jeg var kanskje litt mer kvalm med han enn med henne, så tipper det er gutt nå ;)
 
Eg har ikke ringt lege enda! Tenker eg ringer år eg er en 8-10 uker på vei.. Så får eg vel time når eg er 10-12 uker på vei :) bestiller time hos lege først. Gikk ikke til jordmor forrige gang.. Har ikke bestemt meg for ka eg gjør denne gangen enda :)
Samme gjelder meg :)
 
Jeg skal på UL på volvat, har bestilt det privat fordi jeg trenger ro i sinnet og vil se den lille :) jeg har hatt symptomer lenge, murringen i magen har jeg hatt hele veien, men nå er både magen og korsryggen virkelig plagsom til tider. Jeg har heldigvis sluppet kvalme sålangt, men det er jo ikke umulig at det dukker opp igjen.
 
Da venter jeg litt med å ringe lege! Har jo goood tid på meg! Gleder meg til den dagen jeg skal på ul :)

Hittil har jeg sluppet ganske så godt unna symptomer, men jeg merket at kroppen kjentes annerledes enn tidligere ved menstider så da skjønte jeg hva som endelig var i gang:) Kan ikke forklare den følelsen, jeg bare viste:) Ellers kjenner jeg det i korsryggen når jeg er i bevegelse og ømme bryster.

Håper alle har hatt en fin dag:)
 
Ja, tror det er vanlig å gå til førstegangskontroll mellom 8 og 12 uker :)
 
Back
Topp