Kjenner jeg rister :/

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
Jeg forstår ikke helt... Har typen hennes skadet henne og barnet så masse at barnet har fått skader?? Og nå vil hun/de ta det bort fordi det har fått skader??? Kjenner jeg blir skikkelig opprørt her!
Jupp. Hun har tatt første tablett :'(

vet du hvilke skader det er snakk om? De må være alvorlige om man får mulighet for senabort.... ;(

Men hvilken skader har barnet fått?? Tenker jo det må være rimelig stygg mishandling om barnet som er så lite og så beskyttet er blitt skadet! Er de liksom sammen om dette??

Men hvilken skader har barnet fått?? Tenker jo det må være rimelig stygg mishandling om barnet som er så lite og så beskyttet er blitt skadet! Er de liksom sammen om dette??
Det jeg mener og :-( hun ble dyttet ned trapp osv ... hun tar det bort pga skader og barnefar :'(

Forferdelig trist å høre om, men kan være at hun tar det bort, som du sier på grunn av skader og at hun ikke vil være med/er med faren. S jeg synes jo egentlig denne vennina di er tøff som gjør det. At hun ser at det ikke er bra å ha barn med denne mannen og at det kanskje er en lettere måte å komme seg bort fra han enn at de skal ha et felles barn, og kanskje faren får lov til å være alene med dette barnet når det blir førdt.
Så det kan være at abort er for det beste.
Forferdelig å si, men det er sånn verden er, ikke alle som har det godt når man vokser opp, og kanskje dette barnet har bedre av å ikke bli født. :(

Forferdelig trist å høre om, men kan være at hun tar det bort, som du sier på grunn av skader og at hun ikke vil være med/er med faren. S jeg synes jo egentlig denne vennina di er tøff som gjør det. At hun ser at det ikke er bra å ha barn med denne mannen og at det kanskje er en lettere måte å komme seg bort fra han enn at de skal ha et felles barn, og kanskje faren får lov til å være alene med dette barnet når det blir førdt.
Så det kan være at abort er for det beste.
Forferdelig å si, men det er sånn verden er, ikke alle som har det godt når man vokser opp, og kanskje dette barnet har bedre av å ikke bli født. :(
Selvfølgelig skjønner jeg alt :/ men hjertet mitt brister av slike valg uansett :'(

Ja, ønsker hun dette selv eller er det barnefar som "tvinger" henne? Hva slags skader har fosteret fått? Mulig jeg har misforstått, men mener du skrev over her at skadene på fosteret ikke var så store? :/
Hun ønsker det selv pga barnefar :/ legene sa babyen kan overleve men de vet ikke så hun fikk valget :/ nå er det gjort :'(

La oss håpe jenta kommer styrket ut av dette. Mener hun har tatt en voksen avgjørelse ut i fra det du beskriver. Og antageligvis det beste hun kunne gjort for seg selv og fremtiden, bare hun klarer å holde seg unna barnefaren/typen...

La oss håpe jenta kommer styrket ut av dette. Mener hun har tatt en voksen avgjørelse ut i fra det du beskriver. Og antageligvis det beste hun kunne gjort for seg selv og fremtiden, bare hun klarer å holde seg unna barnefaren/typen...
Gir hun støtte og trygghet :-) håper hun holder seg unna han ja, men noen ender med å bli sammen med sånne igjen :/

Herregud, dette er noe av det tristeste jeg har lest, stakkars henne :(
Det er overhodet ikke lett å være sammen med en voldelig kjæreste (been there done that :/)

Håper det går bra med henne og at hun har mange rundt seg som støtter, det er en sårbar tid, ikke bare med barnet, men også at hun har kommet seg bort fra dusten selv, godt hun i det minste kom seg bort så rakst som mulig fra han! :(

Herregud, dette er noe av det tristeste jeg har lest, stakkars henne :(
Det er overhodet ikke lett å være sammen med en voldelig kjæreste (been there done that :/)

Håper det går bra med henne og at hun har mange rundt seg som støtter, det er en sårbar tid, ikke bare med barnet, men også at hun har kommet seg bort fra dusten selv, godt hun i det minste kom seg bort så rakst som mulig fra han! :(
Hun har det ikke bra med seg selv :-( vi jenter må holde oss unna slike typer :/ hun har mange som støtter seg :-) ja, det er best for henne :-(

Back
Topp