Kjenner jeg rister :/

K

Kath

Guest
Ei venninne av en kompis skal ta bort babyen sin og hun er langt på vei ! Barnefar har visstnok vært jævlig og slem. Og ungen har fått skader. Men jeg hadde sett hvordan det hadde gått med babyen jeg :/ kjenner det rister i meg
 
Såpass ja.. :O
 
uff. kan de bevise at barnet har fått skader? alvorlige? og kan jeg spørre hvor langt hun er på vei?
 
Huff;( stakkar ! Finnes uheldigvis så syke folk der ute, håpe virkelig hun får hjelp med dette. Ufattelig ;(


Gravid mens termin 19.11.13
Jentegull 10.10.09
 
Å nei! Stakkar :'(
 
Stakkar, jeg hadde aldri klart noe slikt. Men så kan jeg heller ikke sette meg inn i situasjonen hennes... Etter tre mnd er jo alt "ferdig utviklet" Det er jo en miniatyr baby <3 huff, håper hun får god hjelp.
 
Stakkar, jeg hadde aldri klart noe slikt. Men så kan jeg heller ikke sette meg inn i situasjonen hennes... Etter tre mnd er jo alt "ferdig utviklet" Det er jo en miniatyr baby <3 huff, håper hun får god hjelp.
Jeg hadde ikke klart det selv :-( uansett ... riktig <3 det håper jeg da virkelig :)
 
Jeg forstår ikke helt... Har typen hennes skadet henne og barnet så masse at barnet har fått skader?? Og nå vil hun/de ta det bort fordi det har fått skader??? Kjenner jeg blir skikkelig opprørt her!
 
Back
Topp