Har dere ett eget mål for dagen da??

Jeg får spørre sjefen hvilket mål jeg skal ha dag ;)

Så minnelli???

ORIGINAL: Orkidé

ORIGINAL: Renatemai9

ORIGINAL: Orkidé

Jeg tar alle fem ferieukene nå til sommeren jeg (juni). Da får jeg feriepenger fra arbeidsgiver, og NAV stopper foreldrepengeutbetalingen i disse ukene. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ikke flere gjør det slik i stedet for å styre med å overføre til neste år og greier..?

Det er ikke noe styr med å vente med ferien til etter endt permisjon heller. Trenger ikke fylle ut noe ekstra da. Veldig greit. Skal ikke ha ferie mens pappaen er hjemme her.l Vi må utnytte tida, slik at vi ikke trenger barnehage før i august.

Okei [;)]. I kommunen jeg jobber må det nemlig søkes om å få overført ferien til neste år. Og det er en grense på 2 uker, tror jeg.

Eg skal ta ut 4 veker ferie i år. Vi får heller ikkje lov å overføre meir enn 14 dager i mitt yrke. Men det er ikkje noko problem. Du skriv anten opp ferien din på søkanden om foreldrepenger til NAV, eller du kan gi NAV beskjed om ferieavvikling når du veit kor tid i år du ønskjer å ta den ut (NAV ønskjer å få beskjed minimum 14 dager før planlagt ferieavvikling).

Det einaste som er viktig er at du både gir beskjed til arbeidsgjevar OG NAV om kor tid du ønskjer ferieavvikling, slik at NAV stopper permisjonen din og at arbeidsgjevaren oppgir ferieavvikling..:) Ingen problem det her og permisjonen din blir forlenga med det samme antall dager i 2010 som du tar ut i ferie i 2009. Så du vil ikkje "miste" ferie- eller permisjonsdager..[:D]

Haha... Tror jg holder meg på 4050 ;)

Back
Topp