Haha, tror det, da er jeg jo utilregnelig og unnskyldthehe! Du får droppe morgenmedisinen og overse henne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, tror det, da er jeg jo utilregnelig og unnskyldthehe! Du får droppe morgenmedisinen og overse henne![]()
Ikke prøv å unngå meg!!Damdidam.. *latersomjegikkeser*![]()
Du kan fortelle meg,jeg lover å ikke si noe til henneDamdidam.. *latersomjegikkeser*![]()
Nettopp!Haha, tror det, da er jeg jo utilregnelig og unnskyldt![]()
Ånei du!! Her er det ingenting som kommer den tiltalte tilgode!Haha, tror det, da er jeg jo utilregnelig og unnskyldt![]()
Hehe sant detJa, rett og slett! Er måte på hvor blid og fornøyd man blir av å passe på sove, bæsje og spisetider![]()
Hehe sant detMen samtidig mye glede i det og da
![]()
Hehe! Håper det går seg til når du kommer deg ut litt daJa, absolutt!!Ville ikke vært foruten! Men det er nok måte på hvor lenge forholdet har godt av at jeg går hjemme
![]()
Det gjør det nokHehe! Håper det går seg til når du kommer deg ut litt daSkal gubben være lenge hjemme da?
Og det tror du går bra?Det gjør det nok
Ja, han skal være hjemme i 13 uker![]()
Og det tror du går bra?Er han flink til å ordne hus og hjem?
OkHan er veldig flink med Christina! Og han er veldig flink til å rydde! Litt dårligere til å vaske![]()
Jada, absoluttOkEtt godt utgangspunkt da
![]()
Makan til skrikingKOm deg tilbake hit!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha! Jeg vet hva du og minnelli planlegger,og det kommer ikke på tale en gang!![]()
Hva er målet ditt???Makan til skriking![]()
Ha 10.750 som mål jeg da![]()