Har dere ett eget mål for dagen da??

Nope... og man kan lett finne veien tilbake og ;) Men håper ikke det :)
Ja, det er det uten tvil! Man må passe på å beholde litt av gnisten og morroa ;)
Vi har vært veldig flinke til det frem til jeg ble gravid. Vi har stort sett vært forelsket i 13 år! :) Men kjenner nå at vi er inne i en svæææært tung periode :( Men slik er det vel gjerne når det kommer et nytt familiemedlem!

Ja, det er det uten tvil! Man må passe på å beholde litt av gnisten og morroa ;)
Vi har vært veldig flinke til det frem til jeg ble gravid. Vi har stort sett vært forelsket i 13 år! :) Men kjenner nå at vi er inne i en svæææært tung periode :( Men slik er det vel gjerne når det kommer et nytt familiemedlem!
Er veldig lett for desverre.. man havner plutselig inni en bobble når man får barn... Men når ting begynner å gå seg til,så blir man med en gang litt mer ovenpå :)

Jeg har bevisst ikke vært her inne og satt mål i dag - frykter minnelli:p

men må litt egeninnsats til og da ;)
Ja, det er klart! Det skjønner jeg ;)
Men jeg tenker at når jeg kommer meg tilbake på jobb så kan det ha en litt positiv virkning :) Jeg er nok litt lett irritabel om dagen av minimalt med intelligente input :p

Ja, det er klart! Det skjønner jeg ;)
Men jeg tenker at når jeg kommer meg tilbake på jobb så kan det ha en litt positiv virkning :) Jeg er nok litt lett irritabel om dagen av minimalt med intelligente input :p
Ja ofte kan det hjelpe på å komme tilbake til vanlig hverdag i gjen :) For nå går vi jo stort sett hjemme å gurgler :P

Back
Topp