Vi har det bedre enn på lenge og nå,og kjenner jeg gleder meg til å få mannen min for meg selvJa, det skjønner jeg godt!Kan vel bli litt heftig med 4 små! Viktig å ta vare på forholdet også!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har det bedre enn på lenge og nå,og kjenner jeg gleder meg til å få mannen min for meg selvJa, det skjønner jeg godt!Kan vel bli litt heftig med 4 små! Viktig å ta vare på forholdet også!
![]()
JaSå koselig med kjærestetur![]()
Shut![]()
![]()
Dere lurer ikke meg![]()
Så braJaSlår to fluer i en smekk
Innom ikea for å få stell på huset og
![]()
ååå....Vi har det bedre enn på lenge og nå,og kjenner jeg gleder meg til å få mannen min for meg selv![]()
SÅ herlig!!!Ja veldig deiligååå....SÅ herlig!!!
Slik har ikke vi det![]()
Så bra!!!Ja veldig deiligMåtte kniven på strupen til,men var vel verdt det
Vi var rett og slett kommet inn i en ond sirkel,men fant heldigvis veien ut
![]()
Nope... og man kan lett finne veien tilbake ogSå bra!!!Den veien er ikke alltid like lett å finne..
Ja, det er det uten tvil! Man må passe på å beholde litt av gnisten og morroaNope... og man kan lett finne veien tilbake ogMen håper ikke det
![]()
Er veldig lett for desverre.. man havner plutselig inni en bobble når man får barn... Men når ting begynner å gå seg til,så blir man med en gang litt mer ovenpåJa, det er det uten tvil! Man må passe på å beholde litt av gnisten og morroa
Vi har vært veldig flinke til det frem til jeg ble gravid. Vi har stort sett vært forelsket i 13 år!Men kjenner nå at vi er inne i en svæææært tung periode
Men slik er det vel gjerne når det kommer et nytt familiemedlem!
Ja, vi får håpe på det!Er veldig lett for desverre.. man havner plutselig inni en bobble når man får barn... Men når ting begynner å gå seg til,så blir man med en gang litt mer ovenpå![]()
MohahahahahaJeg har bevisst ikke vært her inne og satt mål i dag - frykter minnelli![]()
men må litt egeninnsats til og daJa, vi får håpe på det!![]()
hehe! Du får droppe morgenmedisinen og overse henneJeg har bevisst ikke vært her inne og satt mål i dag - frykter minnelli![]()
Ja, det er klart! Det skjønner jegmen må litt egeninnsats til og da![]()
Ja ofte kan det hjelpe på å komme tilbake til vanlig hverdag i gjenJa, det er klart! Det skjønner jeg
Men jeg tenker at når jeg kommer meg tilbake på jobb så kan det ha en litt positiv virkningJeg er nok litt lett irritabel om dagen av minimalt med intelligente input
![]()
Damdidam.. *latersomjegikkeser*Mohahahahaha
Hva er målet??![]()
Ja, rett og slett! Er måte på hvor blid og fornøyd man blir av å passe på sove, bæsje og spisetiderJa ofte kan det hjelpe på å komme tilbake til vanlig hverdag i gjenFor nå går vi jo stort sett hjemme å gurgler
![]()