Har du redd opp senga ?

Har ikke kjøpt madrass enda :) er 32 uker på vei :)
 
Får ikke lov av sambo å re opp seng. Han fikk vite av sin mor at det betydde ulykke for barnet å gjøre dette før fødselen. Dette var fra gammelt av. Så da får han gjøre det når lillegutt har kommet.
 
Ikke enda.. :) sengetøyet er til vask ^^ hihi.. men tror det går på ganske snart - bare for å ha gjort det.. så kommer jeg til å legge noe over.. jeg oker så ekstremt lite om dagene, så det kommer til å bli krevende å legge sengetøy på sengen og i vuggen og dynen som skal i vogen.. :p
 
Har ikke gjort det enda..er uke 34+5,tenker vi gjør det når permisjonen starter:) må først få vasket madrassen...hvordan har dere vasket madrassen?
Jeg har ikke vasket madrassen, skal jo sengetøy og sånn på den! (Nå er den ny da...)


-- tasting fra mobil --
 
Ikke redd opp enda, men senga (kurven) og vuggen er på plass og alt sengetøy er vasket (skal handle inn litt flere laken bare), men rer nok ikke opp før permisjonen starter :)
 
Ikke enda.. Barnerommet er fullt av kjøkkenting fordi vi pusser opp kjøkkenet. Og kommer nok ikke til ta senga inn på rommet vårt før vi kommer hjem fra sykehuset. Kommer nok til å re opp senga etter uke 37 en gang, men kommer til å starte med å vaske de minste str så snart kjøkkenet er ferdig. Er jo bare litt over 33 uker så har veldig god tid enda :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Jeg har ikke vasket madrassen, skal jo sengetøy og sånn på den! (Nå er den ny da...)


-- tasting fra mobil --
Ok..vår er brukt før,og har vært på både loft,garasje og kjeller grunnet flytting,så het føler jeg vil vaske den før babyen ska ligge der:)
 
Her står alt i flatpakker enda, er i uke 32 så har god tid :)
 
Vogna står på gjesterommet, men er ikke redd opp. Senga står i pappesken sin fortsatt, ute i boden. Har vasket det meste av pledd, sengetøy, klær og slikt - tviler på at hun melder sin ankomst med det første, så selve senga får vente. Tenker som flere av dere andre; det kan eventuelt han gjøre mens jeg er på sykehuset. Vil vaske ned soverommet skikkelig først også, og vi må trolig ommøblere littegrann der inne for å få det så praktisk som mulig, noe som trolig betyr en tur på Ikea, så tar vel fort et par uker til før det kan bli klart her.
 
Kjøpt seng og madrass i dag, selve senga kjøpte vi brukt, så den er ferdig montert. Det blir nok til at vi tar den opp på rommet i løpet av helga, åsså får jeg få vaska litt sengetøy og sånt nå utover uka tenker jeg. :)
 
Nei, kommer til å vente i alle fall til mai mnd. før jeg begynner å reie opp. Men idag har jeg vasket dynene og alle sengeklærne, rart å se at det henger babyting på klessnora! Men veldig koselig da! :)
 
Nei har ikke,og det blir nok sikkert gjort når jeg/vi kommer hjem fra sykehuset,vil ikke at det skal være fult i støv når hun skal begynne å bruke det:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
I dag har jeg funnet frem stellebordet fra Vesla, vasket det og fylt søte små korger med stelleprodukter og diverse fra apotekpakker og babyshower. Jeg har også begynt å vaske klær som jeg legger i kommoden nå.

Jeg skal sette opp senga og begynne på sengetøyet snart, men jeg kommer ikke til å legge på den før jeg kommer hjem :)
 
I dag har jeg funnet frem stellebordet fra Vesla, vasket det og fylt søte små korger med stelleprodukter og diverse fra apotekpakker og babyshower. Jeg har også begynt å vaske klær som jeg legger i kommoden nå.

Jeg skal sette opp senga og begynne på sengetøyet snart, men jeg kommer ikke til å legge på den før jeg kommer hjem :)
Å,så morsomt:) har funnet frem stellekommoden for snart to uker siden vi også,men jeg har enda ikke kommet så langt at jeg har orket å vaske det:p
 
Å,så morsomt:) har funnet frem stellekommoden for snart to uker siden vi også,men jeg har enda ikke kommet så langt at jeg har orket å vaske det:p
Eneste gangen det er koselig å vaske, tror jeg :D
 
Back
Topp