Har du redd opp senga ?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Til babyen altså? :p og ka uke er du i?
så usikker på om eg skal gjør det eller vente.. :p er 33 uker i morgen...
 
Jeg har ikke gjort det. Har veldig lyst, men vil liksom ikke at den skal stå og "støve ned". Er 35+2...
 
eg vaska og reide den opp i går :) så her er alt strøket og klart.. har lagt plast over så det ikke blir støvete.. :) er i uke 34+4 :)
 
Er 35+3, har ikke fiksa senga enda. Gleder meg til å gjøre det, blir nok om 1-2 uker :) Er redd den skal støve ned jeg også, så må finne noe å legge over når jeg har gjort det tenker jeg... :)
 
Har heller ikke gjort det. Har ikke satt den sammen enda heller. Er 34+2 :) Tror jeg skal sette opp sengen neste helg + vaske klær og sengetøy så det er klart, men lurer på om jeg venter med å re sengen til vi kommer hjem fra sykehuset. Jeg gjør alt klart da, slik at det bare er til å legge på laken og dynetrekk. Tar jo bare 10 min :)
 
Er 34 + 3 idag, men tenkte å vente med montering, vasking og reing av seng til jeg går ut i perm. den 17:) Er også redd det bare skal støve ned, og hvis fødselen starter for tidlig så får sambo ta seg av det mens jeg er på barsel:)
 
Har redd opp vogn og seng,ikke vuggen.klarte ikke vente:p tenker å riste/lufte dynene godt når babyen har kommet:)
 
Nei så langt har jeg ikke kommet,er ikke ferdig å vaske klærene hennes enda....
Er 35+1.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg har ikke gjort det enda, men frister veldig. Vi må male taket på rommet ,så gjør nok alt klart når det er ferdig :)
 
Vi har ikke gjort det enda. Må først få snudd vår seng, og skrudd opp sengen hans. Tenker jeg bare legger dynen klar, uten trekk på, i srngen når den et skrudd opp. Og bare vasker alle trekkene og laknene slik at de er klare.
 
Har ikke gjort det ennå. Orker ikke få det trangere på soverommet før vi må, så blir nok et par uker til enda.
 
Vi har ikke tatt den ned fra loftet engang vi... Har vel egentlig bestemt at pappaen og storebroren skal fikse senga mens jeg er på barsel med lillesøster.. Så får stprebroren være med å gjøre klart når han ser babyen.
 
Vi gjør det etter påske. Da er jeg 35 og litt :)


-- tasting fra mobil --
 
Har bare skrudd opp seng og vasket alt sengetøy så det er klart til å legges på. Men det frister jo veldig å re opp klart, det er jo så koselig <3
 
Har ikke gjort det enda..er uke 34+5,tenker vi gjør det når permisjonen starter:) må først få vasket madrassen...hvordan har dere vasket madrassen?
 
Jeg har gjort det! Utrolig koselig å se på, Vasker sengetøyet og legger på på nytt igjen før han kommer:) uke 34 :)
 
Har vaska alt klart, men kurven han skal sove i den første tida, står på loftet hos mamma. Har tenkt at hun skal komme bort med den når jeg er på føden
 
Back
Topp