Hva drikker du på fest??

Hvis det blir noen alkohol, så er det øl. Jeg vet hvor mye jeg tåler, hva jeg drikker, og hvordan jeg reagerer på de, samt formen dagen derpå. Vinnvinn!

Hadde det ikke vært for i går så hadde jeg nok ikke husket hva jeg pleide og drikke. Men igår fikk vi noen bokser med battery etter en fest noen hadde hatt. Så smakte jeg bare en slurk av samboeren sin battery. Da kom jeg på at jeg pleier og drikke Vodka-Battery. Æsj!

Utenom det drikker jeg en del martini asti. Liker ikke vin uten kullsyre.

foretrekker bacardi razz og sprite, øl drikker jeg ikke men er og godt med vodka og battery..kaffe og baylis eller dooley mmm :D av vin så drikker jeg kun hvit og den heter la salle...

Øl :) :) gleder meg til sommeren. Øl og reker i solen :)

Tåler ikke hvitvin, champagne og cider og liker ikke øl, så her går det i rødvin og sprit blandet med funsaft og litt vann (farlig for det smaker ikke sprit selv om man blander 50/50) også kaffe baileys eller irish coffee når det begynner å bli sent på natt;-)

Men lenge siden sist nå...

Alt for mye! !!! Guuuud jeg er så Fyllesyyyyyk

Fyllesjuk idag???:p:cool:

Uff, føler med deg...
Det blir bedre. Og neste gang du drikker har du glemt det. . Haha
Jah fy fader! !!! Kan ikke huske å ha vært så dårlig! !! Er jo over et år siden jeg drakk sist :p Fytti

Hvitvin(blue angel),øl og kaffe baylies. Ute på bar kan jeg også ta meg en drink hvis det passer seg sånn

Ice,øl,hvitvin......
Har ikke drukket på flere år,graviditeter og amming:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Min "egen" drink. Sprit, sprite og Fun Light Wildberries, blandes 1/3 av hvert (blir som regel sterkere og sterkere etterhvert som klokka og glassene går). Oog kaffe & Baileys om vinteren :p Ellers er det godt med litt ekstra "sterk" smoothie på sommeren :D

Back
Topp