Hva drikker du på fest??

Cava eller chablis.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Før gikk det mye i sprit, gøysaft og vann. Smaker bare saft, så er litt farlig.:p
Ellers var det øl, cider eller hvitvin.

Er veldig glad i mojitho og bacardi razz med sprite. Var på fest her om dagen, og ville prøve å blande med noe annet enn brus, og prøvde funlight med jordbær og vannmelon-smak, det var skummelt for kjente ikke noe særlig til spritesmaken, høres kanskje rart ut men likte det svært godt. Drikker meg aldri fra sans og samling har vært skikkelig full en gang, og synes ikke det var så morro.

Rosèvin, hvitvin, fruktvin, breezer eller cider:) Kan også finne på og ta noen shots, men det er jammen meg en evighet siden nå:P

prosecco/hvitvin og kaffe med baileys:)

Mhm!! :D Er gravid så merker jeg kommer til å savne øl på terrassen i sommer :p

Heldigvis termin i Mai, så skal få unnet meg en og to på terassen :D (håper jeg). Men nå kjenner jeg at det hadde vært ufattelig digg med ei påskepils i solveggen :p

Eplemost eller appelsinjuice... Ja,og kaffe. Jeg rører ikke alkohol :glasses1. Har ikke drukket noe siden før jeg ble gravid med eldstemann, og han blir jo 20 år snart.

Hvitvin, riesling som oftest.. :P Eller sprit + sprite + drinkmiks

Blue nun(hvitvin) eller bacardi lemon med sweppers russian :) captain og cola er også godt!

Øl eller smirnoff ice.. hender jeg har ei flaske riesling vin.. men jeg går ikke på fester da.. drikker hjemme også går jeg på byen ;)

Øl først og så baffe. Vet hva jeg tåler, så om jeg er flink og drikker i riktig tempo og holder meg til den mengden som er ok så er jeg helt fin dagen etterpå.

Back
Topp