Nam, nam...heldiggris!Nå sitter jeg i sofaen,menst gubben er på kjøkkenet og ordner biff til oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam, nam...heldiggris!Nå sitter jeg i sofaen,menst gubben er på kjøkkenet og ordner biff til oss![]()
Regner med det, ja!Huff:/ Men tipper gjensynsgleden blir veldig stor![]()
Håper dagene går fort, ja...selvom jeg koser meg masse hjemme alene
Han spør hvor er mamma hen? Når mannen sier at mamma er hjemme så roper han: Neeeeiii!!! Med sutrestemme![]()
Hmmm vi får finne en annen dag daDa har jeg desverre fri...Så det ville jeg ikke tatt sjansen på da
![]()
Joda, tror ikke han tenker på det så ofte.. Han er blid og fornøyd og koser seg ifølge mannenÅja... Men tenker han koser seg såpass mesteparten av tiden at han sikkert ikke tenker på det så ofte! Også må de vel lære seg at selv om man er borte noen dager så kommer man hjem til mamma etterhvert![]()
Kan igrunn bare sende deg vaktlisten min, så kan du bestemme selvHmmm vi får finne en annen dag da![]()
Greit og få med seg denVenter på at frøkna sovner ordentlig sånn at jeg kan få med meg puppen ut på stua![]()
Ja, hadde blitt så mye søl om jeg skulle la den ligge igjenGreit og få med seg den![]()
Haha, tror det altså!Ja, hadde blitt så mye søl om jeg skulle la den ligge igjen
Tror vi må gjøre alvor av firmaet vårt![]()
Ja det hørtes bra utKan igrunn bare sende deg vaktlisten min, så kan du bestemme selv![]()
Haha!Venter på at frøkna sovner ordentlig sånn at jeg kan få med meg puppen ut på stua![]()
Yeeii!! Så flink daSJOKK!!!
søstra mi rydder faktisk![]()
![]()
Det har hun ikke gjort her og hun kom på fredag! Det var egentlig ganske deilig også da
Ja endeligYeeii!! Så flink da![]()
Hehe...er ikke sikkert hun synes det er noe morsomt daJa endelighehe
var egentlig på tide syns jeg![]()
hehe ja hun er ikke som søstra si som får panikk av rot når det ikke trenger å være roteteHehe...er ikke sikkert hun synes det er noe morsomt da![]()
Hehe...godt dere er ulikehehe ja hun er ikke som søstra si som får panikk av rot når det ikke trenger å være rotete![]()
Jups kunne blitt detHehe...godt dere er ulikeEllers hadde det blitt kjedelig
![]()
Men du, da kommer du til å få mye panikk etterhvert hvis du ikke takler litt rothehe ja hun er ikke som søstra si som får panikk av rot når det ikke trenger å være rotete![]()