Tirsdag!:)

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen til dere!
Vi har hatt nok en tidlig morgen.. Vesla våkna 04.30, og etter å ha prøvd alle triks for å få henne til å sove igjen, måtte vi til slutt stå opp og blande til ei flaske 05.30.
Nå har hun nettopp våkna etter en dubb, og jeg er strintrøtt. Så her må det kaffe til!!
I dag skal vi ut og trille i finværet. Det er siste arbeidsdagen til mannen før ferien, så nå blir det endelig påske hos oss også!!:D

Hva skjer hos dere i dag?

God morgen :) tidlig morgen her og.. Snuppa var oppe 5:15 og da kikker hun ut av sprinkelsenga og er veldig klar for dag ImageUploadedByTapatalk1364279727.756588.jpg :) hun hadde bæsja og da, så skjønner jo at hun ville opp. Fikk første flaske rundt 06, og still going strong... Kaffe <3 <3 vi skal ut å leke og grille idag, nydelig vær idag og! Blir nok en lang, men fin dag :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen :) tidlig morgen her og.. Snuppa var oppe 5:15 og da kikker hun ut av sprinkelsenga og er veldig klar for dag Vis vedlegget 9428 :) hun hadde bæsja og da, så skjønner jo at hun ville opp. Fikk første flaske rundt 06, og still going strong... Kaffe <3 <3 vi skal ut å leke og grille idag, nydelig vær idag og! Blir nok en lang, men fin dag :)

Hehe..Så søt hun er!! Kan ikke anna enn å smile når de er så våkne og forventningsfulle på morra'n da.:):rolleyes:
Høres ut som en koselig dag dere har foran dere.:)

Hehe..Så søt hun er!! Kan ikke anna enn å smile når de er så våkne og forventningsfulle på morra'n da.:):rolleyes:
Høres ut som en koselig dag dere har foran dere.:)
Må bare smile av dem ja, og de kan jo ikke klokka, stakkars :p nå sovnet hun for første blund, mens storebror er igang med frokost. Misunnelig på dere med påskeferie, her jobber mannen hele uka :/ sukk!

Må bare smile av dem ja, og de kan jo ikke klokka, stakkars :p nå sovnet hun for første blund, mens storebror er igang med frokost. Misunnelig på dere med påskeferie, her jobber mannen hele uka :/ sukk!

Ingen ferie på mannen?:eek:
Har vært så misunnelig på dem som starta påskeferien forrige helg. Jeg har jo fri hele tida da, men.. Kjekt at "alle har fri samtidig".

Ingen ferie på mannen?:eek:
Har vært så misunnelig på dem som starta påskeferien forrige helg. Jeg har jo fri hele tida da, men.. Kjekt at "alle har fri samtidig".
Ingen ferie nå, nei.. Men vi skal til Rhodos i mai da, så tar det igjen! Men skulle gjerne hatt han her når Nikolai har fri fra barnehagen.. Litt mer stress med to en en, gitt!

God morgen! Vi også sto opp tidlig. Snuppa var lys våken klokka 05.30, og siden vi begge våkna og vi skal reise i dag så sto vi like godt opp alle mann :-) nå er snuppa bjynnt å bli trøtt så hun skal sove litt, så reiser vi til neste dubb :-) ha en forteffelig dag alle sammen! :-)

Ingen ferie nå, nei.. Men vi skal til Rhodos i mai da, så tar det igjen! Men skulle gjerne hatt han her når Nikolai har fri fra barnehagen.. Litt mer stress med to en en, gitt!

Så deilig med sydenferie da!! Og det er jo ikke lenge til mai.:)
Vi var i Rhodos by i juni i fjor. Et fint sted å feriere. Trøbla faktisk litt med å finne de gode restaurantene, men fikk full klaff på hjemreisedagen.;)

God morgen:)
Emmeth har vært våken store deler av natta. Han våknet halv 1, halv 6 orket jeg ikke mer og ba sambo om og ta han litt. Fikk sove til halv 8 og la ut emmeth i vogna kl 8:cool::p jentene er levert i barnehagen og nå ligger jeg rett ut på sofaen:p:D;) dagens planer er bare og ta litt husarbeid, vaske gulv og ellers slappe av:)

God morgen :) tidlig morgen her og.. Snuppa var oppe 5:15 og da kikker hun ut av sprinkelsenga og er veldig klar for dag Vis vedlegget 9428 :) hun hadde bæsja og da, så skjønner jo at hun ville opp. Fikk første flaske rundt 06, og still going strong... Kaffe <3 <3 vi skal ut å leke og grille idag, nydelig vær idag og! Blir nok en lang, men fin dag :)

Ha ha, så herlig våken hver er og klar for og starte dagen, kanskje noe tidligere enn mammaen hadde planer om;):D?

God morgen!
Vi er pp vei opp alle mann
T har dusjet, mannen dusjer nå og jeg tar en kaffe og har ammet mens jeg venter på å få dusjet.
Vi har endel p klargjøre før vi kjører på fjellet, men det ordner seg vel :-)
Nydelig vær da, så det blir en fin tur inn til hytta!

God morgen!
Vi er pp vei opp alle mann
T har dusjet, mannen dusjer nå og jeg tar en kaffe og har ammet mens jeg venter på å få dusjet.
Vi har endel p klargjøre før vi kjører på fjellet, men det ordner seg vel :-)
Nydelig vær da, så det blir en fin tur inn til hytta!

Blir ikke bedre enn flott reiseVær:p;) har dere langt og gå inn til hytta? Heldiggriser som skal på hytta:):D

God morgen:)
Emmeth har vært våken store deler av natta. Han våknet halv 1, halv 6 orket jeg ikke mer og ba sambo om og ta han litt. Fikk sove til halv 8 og la ut emmeth i vogna kl 8:cool::p jentene er levert i barnehagen og nå ligger jeg rett ut på sofaen:p:D;) dagens planer er bare og ta litt husarbeid, vaske gulv og ellers slappe av:)
Så godt at sambo tok over i natt slik at du fikk sove litt lenger.:) Vi har en uskreven regel om "annen hver gang ved helvetesnetter", og den er jeg fryktelig glad for. ;)
Så greit at han var soveklar når du stod opp da. Work that couch, mama!:)

Usikker på hvor langt det er. Tar vel minst en time i 4-åringstempo :-p

Ha ha;):D tar gjerne litt lenger tid da, ja:p;) men nå er det påskeferie.. så da er det bare og kose seg og nyte landskapet:D

Så godt at sambo tok over i natt slik at du fikk sove litt lenger.:) Vi har en uskreven regel om "annen hver gang ved helvetesnetter", og den er jeg fryktelig glad for. ;)
Så greit at han var soveklar når du stod opp da. Work that couch, mama!:)

Ha ha, sambo har fri hver natt, han. Så på morran får jeg som regel sove noen timer. De siste 3 årene har jeg tatt omtrent alle våkennetter, og neline sov bare 2 timer per natt før hun fikk vallergan, noe hun begynte med for 8 mnder siden, men har jo sovet lite siden emmeth blei født også. Kjenner godt det begynner og ta på litt nå, men er jo bare for en liten periode hvor livet, så overlever nok det også:p Ja, ligger rett ut nå, og må si det er litt godt:D

God morgen!
Her hadde vi 3 amminger i natt, og så kom storebror inn kl 6 som vanlig. Prøvde å lure meg til å døse av mens han var i senga, men det gikk dårlig. Så 06:30 stod vi opp. Stelte oss, spiste frokost, og han fikk se litt på ipad'en mens jeg ammet Daniel. Så gikk vi til barnehagen. Greit å drøye morningen litt, så det ikke var så kaldt da vi gikk.

Daniel har dagens første blund nå. Må si jeg er helt imponert over hvordan det har endret seg med å legge han til å sove på dagtid. Nå lå han kanskje 15 minutter og dillet og småsutret iblant før han fant ut at han skulle sove.

Vi var på ferie på Rhodos i mai i fjor - kjempeflott plass, men vi trives mye bedre på Kreta - er den ferieplassen vi har forelsket oss i.

Back
Topp