Tirsdag!:)

God morgen:) skjønner jeg ikke skal klage så høyt her når jeg var gretten fordi vesla våkna kl 07:eek::p
Hun sov fra kl 20-02.30 før hun fikk mat (takk Gud for Dentinox!!!) så sovna vi begge av og hun sov inntil meg helt til hun var klar for mer mat kl 05.30, da fikk jeg somla meg til å legge henne tilbake i reisesenga si og så sov vi til 07! Var min tur å stå opp idag men svigermor var allerede oppe så vi fikk en koselig morgenstund mens resten av hyttefolket sov:)
Er sol og fint men blåser fælt her idag så er litt skeptisk til å ta Hermine med ut i våken tilstand idag, iallfall for bæring! :confused:

God morgen!
Her hadde vi 3 amminger i natt, og så kom storebror inn kl 6 som vanlig. Prøvde å lure meg til å døse av mens han var i senga, men det gikk dårlig. Så 06:30 stod vi opp. Stelte oss, spiste frokost, og han fikk se litt på ipad'en mens jeg ammet Daniel. Så gikk vi til barnehagen. Greit å drøye morningen litt, så det ikke var så kaldt da vi gikk.

Daniel har dagens første blund nå. Må si jeg er helt imponert over hvordan det har endret seg med å legge han til å sove på dagtid. Nå lå han kanskje 15 minutter og dillet og småsutret iblant før han fant ut at han skulle sove.

Vi var på ferie på Rhodos i mai i fjor - kjempeflott plass, men vi trives mye bedre på Kreta - er den ferieplassen vi har forelsket oss i.
Hehe, jeg prøver og å døse etter at Hermine har våkna men er ikke lettnår hun jobber for harde livet med å forsøke å bite meg i nesen:p

Turen starter med masse oppoverbakker så vi har drag for å hjelpe han slik at han ikke mister motivasjonen helt!
Nå er vi på vei!
Så da logger jeg ut og tar skikkelig ferie.
Ha en fin påske alle sammen!!
:-)

Turen starter med masse oppoverbakker så vi har drag for å hjelpe han slik at han ikke mister motivasjonen helt!
Nå er vi på vei!
Så da logger jeg ut og tar skikkelig ferie.
Ha en fin påske alle sammen!!
:-)
God påske! Kos dere!!!

Og så jeg som syns Asle er så tidlig oppe når han vekker meg før 8.. :rolleyes:;)o_O

Vi har ikke så store planene for dagen. Var oppe på loftet og hentet ned sportsdelen til vogna hans i går kveld, så tror kanskje det blir en test-tur med den i løpet av ettermiddagen. Været er strålende, så vi må i alle fall ut og gå en tur :D

Skulle ha vært på apoteket og fått ei ny tube med Locobase Repair krem også, men det kan drøye til i morgen. Da blir det handletur uansett.

God morgen!
Her hadde vi 3 amminger i natt, og så kom storebror inn kl 6 som vanlig. Prøvde å lure meg til å døse av mens han var i senga, men det gikk dårlig. Så 06:30 stod vi opp. Stelte oss, spiste frokost, og han fikk se litt på ipad'en mens jeg ammet Daniel. Så gikk vi til barnehagen. Greit å drøye morningen litt, så det ikke var så kaldt da vi gikk.

Daniel har dagens første blund nå. Må si jeg er helt imponert over hvordan det har endret seg med å legge han til å sove på dagtid. Nå lå han kanskje 15 minutter og dillet og småsutret iblant før han fant ut at han skulle sove.

Vi var på ferie på Rhodos i mai i fjor - kjempeflott plass, men vi trives mye bedre på Kreta - er den ferieplassen vi har forelsket oss i.
Her er barnehagen stengt hele uka, passer meg dårlig egentlig... Vi har vært noen ganger på Kreta, så nå tenkte vi at forandring fryder!! Så lenge jeg får gresk mat er jeg igrunn fornøyd :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Nå har jeg trøkt hardt i og tømt to egg for innmat. Fikk så lyst å male påskeegg slik vi gjorde som barn..:)

Nå har jeg trøkt hardt i og tømt to egg for innmat. Fikk så lyst å male påskeegg slik vi gjorde som barn..:)

Så koselig :D Det var kjempestas å male egg og henge opp i vinduet etterpå da vi var små:D

Jeg og Asle var ute og gikk oss en liten tur med sportsdelen på vogna. :) En liten kar som ikke var helt fornøyd med den, så det ble en veldig kort tur! o_O Blir nok bag på vogna ei lita stund til her ja :p

Jeg og Asle var ute og gikk oss en liten tur med sportsdelen på vogna. :) En liten kar som ikke var helt fornøyd med den, så det ble en veldig kort tur! o_O Blir nok bag på vogna ei lita stund til her ja :p
Nååå? Hvorfor likte han ikke den tror du? :confused:

Er vel bare å bli vandt til sånne aktiviteter igjen tenker jeg;)
Nå skal vi spise lutefisk:D

YIKES!!! Ungen som begynte å krabbe/åle seg for 4 dager siden driver nå å trekker seg opp rundt om der hvor hun får tak:eek: i sted trakk hun seg opp etter kanten på vippestolen for å nå en leke som lå oppi den...nå synes jeg det går litt vel fort i svingene her:p

Nååå? Hvorfor likte han ikke den tror du? :confused:

Han var litt trøtt da vi gikk ut, så det tok ikke lange tiden før han begynte å presse seg bakover, så jeg senket ryggen maks, men det var visst ikke nok, for han ålet og styrte på for å komme helt ned og var tydelig misfornøyd :p Og det var ikke mye helling på den ryggen o_O

YIKES!!! Ungen som begynte å krabbe/åle seg for 4 dager siden driver nå å trekker seg opp rundt om der hvor hun får tak:eek: i sted trakk hun seg opp etter kanten på vippestolen for å nå en leke som lå oppi den...nå synes jeg det går litt vel fort i svingene her:p

Så flink hun er! :D Det er så spennende å følge dem for tiden!
Asle har begynt å heise opp både rumpa og overkroppen samtidig, men han har ikke skjønt dette med å løfte armene og skyve seg forover med knærne, så han skyver seg bakover i stedet :p

Han var litt trøtt da vi gikk ut, så det tok ikke lange tiden før han begynte å presse seg bakover, så jeg senket ryggen maks, men det var visst ikke nok, for han ålet og styrte på for å komme helt ned og var tydelig misfornøyd :p Og det var ikke mye helling på den ryggen o_O
hehe, vanedyret, han ville ligge heeelt flatt altså ;)

Så flink hun er! :D Det er så spennende å følge dem for tiden!
Asle har begynt å heise opp både rumpa og overkroppen samtidig, men han har ikke skjønt dette med å løfte armene og skyve seg forover med knærne, så han skyver seg bakover i stedet :p
Hermine har også skøvet seg bakover noen uker, og vips på torsdagen fikk hun full fart forover når pappans Iphone lå på gulvet foran henne :eek: :rolleyes: :p ;)

Hermine har også skøvet seg bakover noen uker, og vips på torsdagen fikk hun full fart forover når pappans Iphone lå på gulvet foran henne :eek: :rolleyes: :p ;)

Det hender han klarer å skyve seg litt forover for å få tak i en leke, men det blir liksom med ett dytt med kneet mens han ligger nesten flatt :p Begynte så smått å rydde unna litt saker her nå i kveld. På tide å gjøre det litt mer babysikkert her :)

Back
Topp