Hjelper når vi er flere enn to..Ja, vi gjør jo det![]()
men jeg ligger fortsatt 3 sider bak dere seg jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper når vi er flere enn to..Ja, vi gjør jo det![]()
Nei, da blir det ikke gjort ordentlig! Tannpussen er viktigKlarer du ikke det samtidig som du taster da??![]()
Har lagt han godt ned i senga i et håp om at han sovner til sluttEn utholdende liten knert med andre ord?Trykk han nedi vognen og vugg til han sovner,og hold oss med selskap i setede!
![]()
Supert! Er tilbake nå!Vi venter på deg![]()
Masse deodorant og parfyme;-)Hva er en tyrkerdusj?![]()
Nettopp! Sier alltid at jeg ikke har noe jegSeriøst? Det er jo å stjele påskegleden !!
God morgenGod morgen skravlehønerHer har vi vært våken siden kl 6 og lillegutt viser ikke tegn på å være trøtt
![]()
Det er hyggelig altså♥[font="trebuchet ms"]I'm here[:D] Men jeg er ikke svensk da[8D]
UrutinertKlarer du ikke det samtidig som du taster da??![]()
Faen!!!Det er hyggelig altså♥
Høne sjæl!Skravlehønene mine ♥
Titter innom mellom påskefrokost i bhg og at frøkna må sove
Ses plutselig![]()
Good!Supert! Er tilbake nå!![]()
Var denne jeg egentlig quota[font="trebuchet ms"]I'm here[:D] Men jeg er ikke svensk da[8D]
Ja, og han er snill med meg, så skulle bare mangleSnill du er med han![]()
Ja, det hadde jeg nesten glemt ;-)Hehe...ikke glem å stryke flagg til nasjonaldagen daaaa...![]()
Haha! Ikke snop forbud i påsken vel?For all del ikke send han hither er det snopforbud
![]()
I`m backSnakkes![]()
Han sovner vell til sluttHar lagt han godt ned i senga i et håp om at han sovner til sluttMen foreløpig kommer det en del lyder fra rommet
![]()
Aaah!!(Jeg har hørt på fantorangens pussesang)