Hva er en tyrkerdusj?Ta en tyrkerdusj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er en tyrkerdusj?Ta en tyrkerdusj![]()
Vi får evt jukse om det ikke gårGir oss ikke så lett nei!![]()
Heia, heia!!Dere får heie på meg!![]()
God morgen!God morgen skravlehønerHer har vi vært våken siden kl 6 og lillegutt viser ikke tegn på å være trøtt
![]()
Glemte ofte pillene mine på 90 tallet, og da dukket han stadig opp...Han høres igrunn ganske skremmende ut. Har du møtt han?![]()

Hehehe! Ja skulle igrunn kommet meg forbi hun som ligger over meg på topplisten ogHeia, heia!!Gjør oss stolte!!
God morgen forrestenSkravlehønene mine ♥
Titter innom mellom påskefrokost i bhg og at frøkna må sove
Ses plutselig![]()
Ja, til hvert sitt bruk!Tipper du har mange ;-)
Tipper vi er ferdig med målet lenge før leggetid ;-)Bare ikke alle tar en Sandbakk og knaller på sofaen i kveld da!![]()
Klarer du ikke det samtidig som du taster da??Nei, nå må jeg pusse tenner!![]()

Det er viJa, vi er optimister ikke sant![]()
Hehe...ikke glem å stryke flagg til nasjonaldagen daaaa...Ja, og pusse sølvtøyet haster og![]()

Seriøst? Det er jo å stjele påskegleden !!Også forventer de påskekjerringene og FÅ godteriet mitt mot en tegning
Dårlig business for meg![]()
Ja det hadde jo vært det beste!Tipper vi er ferdig med målet lenge før leggetid ;-)
Det skal jeg gjøre!Da må du gjerne sende ham hit også!![]()
Det gjorde vi, ja! passer på jentene våreVi snakka om deg nemlig og lurte på om alt var bra i heimen![]()
For all del ikke send han hitDa må du gjerne sende ham hit også!![]()
Haha, huff - best og huske pillaGlemte ofte pillene mine på 90 tallet, og da dukket han stadig opp...![]()
(Jeg har hørt på fantorangens pussesangDet gjorde jeg!![]()