Ikke min harepus!Nei, han er jo så sky:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke min harepus!Nei, han er jo så sky:-/
Morn klatremusVi snakka om deg nemlig og lurte på om alt var bra i heimen![]()
Tenkte å la være jeg og! Håper bare ikke fristelsen blir for stor!Nix :-C men jeg har spist det tidligere i år !
Æsj, verdt et forsøkHahahaha! ALDRI!![]()
SnakkesOg jeg må legge lillegutt nå..Er sååå trøtt!
Tilbake straks..![]()
Hihi! Skal mer til å vippe meg av pinnen når det gjelder konkurranse du!Æsj, verdt et forsøk![]()
Go morgenGod morgen skravlehønerHer har vi vært våken siden kl 6 og lillegutt viser ikke tegn på å være trøtt
![]()
SnakkesSkravlehønene mine ♥
Titter innom mellom påskefrokost i bhg og at frøkna må sove
Ses plutselig![]()
Press and Shake metoden?En utholdende liten knert med andre ord?Trykk han nedi vognen og vugg til han sovner,og hold oss med selskap i setede!
![]()
Pleier ikke å legge meg,men sovner på sofaenMen skal se om jeg ikke klarer å holde ut i dag
![]()
DET har vi vel hørt før lissom... Haha, min liker helst og pakke selv hanMannen har gitt meg opp
Men han er veldig glad han slipper å pakke selv![]()
Også ett ord på det!Press and Shake metoden?![]()
Ja.. Men vi får det nok til etterhvertBlir sånn jaOg noen er jeg faktisk usikker på hvor jeg skal plassere i det hele tatt!
![]()
Det er sant!Ja, noe godt burde følge med![]()
UnnskyldFølger du ikke med![]()
Tusen takk!
Ja sant!!!!DET har vi vel hørt før lissom...
![]()
Sikkert best å ikke ha noe forhåpninger! Oi, noen som har det ;-)Ikke min harepus!![]()
Ja, noe annet ville forundre megJa vi har vell 10000 innen dagen er omme i dette tempoet her![]()