Tenkte å gå for et enkelt målHehe...sånn at vi ikke tar i lissom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å gå for et enkelt målHehe...sånn at vi ikke tar i lissom![]()
Synes også trening er gøy når jeg får kommet i gang, men er hardt når man har vært "lat" en periodeEr så morro![]()
Nei, to ble litt liteIkke så lett når man bare er toMen dere var flinke da!
Men i dag!!
Prøvde oppdatere meg bittelitt bakover, har din og fått øyekatarr?:S
Ok, men sa håper jeg vi er tidlig i mål, for Kl.22 er det nattaHelt klart!
Ingen får lov til og legge seg i dag før 10 000 er nådd![]()
Bare hyggeligTusen takk![]()
Alltid mye og huske på, greit og begynne med det litt tidlig jajeg skal pakke til guttas påsketur![]()
Jaaa, vi klarer det tidligOk, men sa håper jeg vi er tidlig i mål, for Kl.22 er det natta![]()
Usj!! Det er et faretruende tegn!OMG! Nå har det blitt så normalt for meg at jeg ikke engang legger merke til de![]()
![]()
Kjempe tungt å komme igang!! :-/ er en liten "kneik" man må over...Synes også trening er gøy når jeg får kommet i gang, men er hardt når man har vært "lat" en periode![]()
Aaah, skjønnerNei, to ble litt lite
Har ikke fått øyekatarr her, men vi pratet om at størstemann pleier å få det noen ganger hvert år![]()
Det er det, blir litt skremt selvUsj!! Det er et faretruende tegn!![]()

Det er braJaaa, vi klarer det tidlig![]()
Helt klart!!Ja, passe mål for i dag![]()
Ja, er nettopp detKjempe tungt å komme igang!! :-/ er en liten "kneik" man må over...
Utfordringer er gøyHelt klart!!
Og vi liker jo en utfordring![]()
Hehe...det går jo bra i 99% av tilfellenejepp, men slik har vel vi andre gjort oxo, og vi har da overlevd uten alt for store mèn![]()
Tidlig morgen her også, og jeg er alene med barna i morgenDet er braellers blir det hardt lørdagsmorgen
Lilja er blitt en liten morgen fugl..
før sov vi til 8-9. Nå er det opp før 6...
Det gjør vi!Helt klart!!
Og vi liker jo en utfordring![]()
Hehe...noe annet er flaut!Vi har da klart 270 innlegg på 10 min, da bør vi klare 500 på en dag liksom![]()
Avtale!Helt klart!
Ingen får lov til og legge seg i dag før 10 000 er nådd![]()
Veldig sunt med enkle mål!Tenkte å gå for et enkelt mål![]()