Og der var nissene på plass igjen gitt!!Haha, da ropte de ikke høyt nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der var nissene på plass igjen gitt!!Haha, da ropte de ikke høyt nok![]()
Ikke så lett når man bare er toVELDIG stille...
Jeg og Klatremus holdt koken en stund, men klarte ikke målet..![]()
Idag burde vi jo sette målet til 10000Men i dag!![]()
Tusen takkKrysser fingre for snarlig bedring!![]()
Før påske?? Påsken min begynner torsdag..Men når starter påsken i deser øyne? I dag? Eller på torsdag? Tenker på målet 10000 før påske!![]()
OMG! Nå har det blitt så normalt for meg at jeg ikke engang legger merke til deOg der var nissene på plass igjen gitt!!![]()
![]()
Natten har vært superJa, var veldig deilig! Håper det fortsetterHar dere hatt en rolig natt?
Ja, passe mål for i dagIdag burde vi jo sette målet til 10000![]()
Så herlig!!Har forreste hatt en god natt vi ogHan har sovet hele natten uten noe tull!
![]()
De lærer the hard way desverreGod morgen jajada men det er vel av litt knall og fall de skal lære
kanskje i tidligste laget, men lell
![]()
Tss...ikke no problem!Skal vi si onsdag kl 12 da jenter?Ikke det jeg tror vi ikke klarer 10000 innen da!
![]()
Jepp, det må viJaa, hvis vi skal ha 10000 i løpet av i dag må vi stå på litt
Hva er deres planer for i dag?
Her skal badet vaskes, gulvvasken i alle rom tok jeg med en gang jeg sto opp![]()
Enig med deg!vi må da klare det mye før? ;-) Nå som jeg er tilbake på trådløsnett, skal jeg klare å produsere litt innlegg ;-)
De lærer the hard way desverre![]()
Flink med treningen din altsåJepp, det må vi
Jeg skal pakke ut, vaske klær, lage opp litt babymat og trene...
Hehe...sånn at vi ikke tar i lissom20000 til onsdag![]()
Vi har da klart 270 innlegg på 10 min, da bør vi klare 500 på en dag liksomEnig med deg!
Fra søndag ettermiddag er jeg hjemme alene![]()
Er så morroFlink med treningen din altså![]()
jeg skal pakke til guttas påsketurJaa, hvis vi skal ha 10000 i løpet av i dag må vi stå på litt
Hva er deres planer for i dag?
Her skal badet vaskes, gulvvasken i alle rom tok jeg med en gang jeg sto opp![]()
Helt klart!Vi har da klart 270 innlegg på 10 min, da bør vi klare 500 på en dag liksom![]()