Om du titter innom

Går ikke det! Da får dem jo ikke utviklet seg sjikkelig heller! :)
Har ikke vært så mye knall og fall her.. Han er veldig forsiktig i grunn,og godt er det :) Men merket at han hadde langt fra balansen i går på 2 bein da,så kan vell fort bli noe nå ;)

haha det tror je på, er vel når de begynner å reise seg at de værste fallene begynner.. :p antar det vil gjør vondt i mors hjerte, men det er nå slik det skal være. jeg er oppvokst med at man skulle utforske og prøve det meste, og det skal je prøve å a hu få lov til oxo. så får det heller bli noen blåveiser og plasterlapper :p

haha det tror je på, er vel når de begynner å reise seg at de værste fallene begynner.. :p antar det vil gjør vondt i mors hjerte, men det er nå slik det skal være. jeg er oppvokst med at man skulle utforske og prøve det meste, og det skal je prøve å a hu få lov til oxo. så får det heller bli noen blåveiser og plasterlapper :p
Blåkuler og plaster hører med! :) Mine får og lov å utforske :)

Blåkuler og plaster hører med! :) Mine får og lov å utforske :)

må nesten få det syns je veit ikke om je liker utviklinga av at alt er farlig.... barnehagene har da snart ikke lov til noen ting.... må nesten si at je flirer når je hører om denne støt sanda de skal ha under husker o.l

må nesten få det syns je veit ikke om je liker utviklinga av at alt er farlig.... barnehagene har da snart ikke lov til noen ting.... må nesten si at je flirer når je hører om denne støt sanda de skal ha under husker o.l
ja sant! ;) Fantest ikke sånt når vi var små! Har aldri brekt ett bein i hele mitt liv! Men knall og fall har det vært! :P

ja sant! ;) Fantest ikke sånt når vi var små! Har aldri brekt ett bein i hele mitt liv! Men knall og fall har det vært! :p

je er heller ikke oppvokst med slik, vi hadde hytte i trærne, kjørte tråketraktor/trehjulssykkel uten hjelm, fikk lov å bruke kniv og øks fra vi var ganske så små, og je har fortsatt ikke brukket anna enn ei tå og nesen, og begge deler var etter je ble voksen, og je har alle fingre og bein i behold :p

Jaa, hvis vi skal ha 10000 i løpet av i dag må vi stå på litt;)

Hva er deres planer for i dag?
Her skal badet vaskes, gulvvasken i alle rom tok jeg med en gang jeg sto opp:D

Back
Topp