huffda... gikk bra regner jeg med ? Har dessverre skjedd her også![]()
jada det gikk meget bra. ikke en rød flekk det je kan se, skvatt nok mest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huffda... gikk bra regner jeg med ? Har dessverre skjedd her også![]()
Ja, de blir nok mest reddejada det gikk meget bra. ikke en rød flekk det je kan se, skvatt nok mest![]()
Vask med kokt vann flere ganger for dagTenner, også har han fått øyekatarr:/
Men når starter påsken i deser øyne? I dag? Eller på torsdag? Tenker på målet 10000 før påske!![]()
Tipper det vart brå start på moren og!jada det gikk meget bra. ikke en rød flekk det je kan se, skvatt nok mest![]()
Tipper det vart brå start på moren og!![]()
I helsevesenet begynner påsken onsdag kl 12 vertfallPåske i dag ? men offisielt er det vell kanskje på onsdag?
Dem tåler heldigvis mye desse små!ja vart i grunnen detmen men
![]()
Vi pleide å stenge kl.12 eller 13 onsdag før påske husker ikke akkuratI helsevesenet begynner påsken onsdag kl 12 vertfall![]()
God morgen!Uff da...knall og fall
![]()
Skal vi si onsdag kl 12 da jenter?Vi pleide å stenge kl.12 eller 13 onsdag før påske husker ikke akkurat![]()
Dem tåler heldigvis mye desse små!Vist ikke hadde vi jo måtte fotfulgt dem nå i denne perioden hvor dem er så aktiv og skal lære nye ting
![]()
Ja, tror de er konstruert for å tåle littDem tåler heldigvis mye desse små!Vist ikke hadde vi jo måtte fotfulgt dem nå i denne perioden hvor dem er så aktiv og skal lære nye ting
![]()
Går ikke det! Da får dem jo ikke utviklet seg sjikkelig heller!takk og lov for det ja, kan ikke behandle de som de er av porselen hellerikke så mye her enda, men så fort a finner ut at det går ann å reise seg opp blir det vel langt mere
![]()
vi må da klare det mye før? ;-) Nå som jeg er tilbake på trådløsnett, skal jeg klare å produsere litt innlegg ;-)Skal vi si onsdag kl 12 da jenter?Ikke det jeg tror vi ikke klarer 10000 innen da!
![]()
Vasker med saltvann. Er det bedre og vaske med kokt vann?Vask med kokt vann flere ganger for dag![]()
Ja heldigvisJa, tror de er konstruert for å tåle littLilja har fått ordtlige skills på å falle i det siste ;-)
Blir en del knall og fall, og de tåler heldigvis myetakk og lov for det ja, kan ikke behandle de som de er av porselen hellerikke så mye her enda, men så fort a finner ut at det går ann å reise seg opp blir det vel langt mere
![]()
Ja tror vi skal klare det førvi må da klare det mye før? ;-) Nå som jeg er tilbake på trådløsnett, skal jeg klare å produsere litt innlegg ;-)
Jaa! Er jo ikke lenge til 10000!vi må da klare det mye før? ;-) Nå som jeg er tilbake på trådløsnett, skal jeg klare å produsere litt innlegg ;-)