Om du titter innom

Da har dere vært heldige!:)
De to eldste har fått det 2-3 ganger hvert eneste år... :disgust
Ja vet, er lite sykdom her i huset. Storebror får det som regel til ferier..
Forkjøla i høstferien og ørebetennelse og (mest sannsynlig) rs-viruset i romjula. Frøkna ble jo syk noen dager etterpå og fikk påvist rs...
så han er lite syk den gutten ;)

Noen som har sett Minnelli her inne i dag da? Hun var jo i dårlig form i går skjønte jeg... Håper hun ikke ble mer syk, men kan kanskje se sånn ut...

Ja vet, er lite sykdom her i huset. Storebror får det som regel til ferier..
Forkjøla i høstferien og ørebetennelse og (mest sannsynlig) rs-viruset i romjula. Frøkna ble jo syk noen dager etterpå og fikk påvist rs...
så han er lite syk den gutten ;)
Så deilig!!:D Min eldste har også vært lite syk de (snart) 5 årene han har levd...sett bort ifra øyekatarren da..:)
2 åringen har vært mer uheldig for å si det sånn;)

Så deilig!!:D Min eldste har også vært lite syk de (snart) 5 årene han har levd...sett bort ifra øyekatarren da..:)
2 åringen har vært mer uheldig for å si det sånn;)
Vært forholdsvis heldige dere og da. Men er spent på hvordan det blir med frøkna, og hvor mye syk hun blir når hun starter i bhg... Hvis hun blir tettere mener jeg og det viser seg at hun har astma...
hun er sikkert heldig fordi storebror er så lite syk..

Vært forholdsvis heldige dere og da. Men er spent på hvordan det blir med frøkna, og hvor mye syk hun blir når hun starter i bhg... Hvis hun blir tettere mener jeg og det viser seg at hun har astma...
hun er sikkert heldig fordi storebror er så lite syk..
Æsj...gruer meg til barnehagestarten selv..:( Pleier jo å komme ei skikkelig runde i den forbindelse! :confused:

Back
Topp