Joho, da går det unna162 innlegg igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joho, da går det unna162 innlegg igjen![]()
Trøtt? Du får sette q-tips i øyaOg jeg begynner å slite med å holde øya oppe!!![]()
Ja vet, er lite sykdom her i huset. Storebror får det som regel til ferier..Da har dere vært heldige!
De to eldste har fått det 2-3 ganger hvert eneste år...![]()
Jeg vinner hver gangHaha, ja da må dere krangle da![]()
Synes vi faktisk har stoppet litt opp her!Joho, da går det unna![]()
Lurt!Trøtt? Du får sette q-tips i øya![]()
Ja det ble litt stille... Jeg måtte på do, og så få i meg noe mat, men er back in business nåSynes vi faktisk har stoppet litt opp her!![]()
Jammen det er bra for ossJeg vinner hver gang![]()
Så deilig!!Ja vet, er lite sykdom her i huset. Storebror får det som regel til ferier..
Forkjøla i høstferien og ørebetennelse og (mest sannsynlig) rs-viruset i romjula. Frøkna ble jo syk noen dager etterpå og fikk påvist rs...
så han er lite syk den gutten![]()
Hun lovet meg å ikke sovne!!har sandbakken knall på sofaen likevel eller? Ble så stille fra den kanten?

Trooor ikke jeg har sett henne???Noen som har sett Minnelli her inne i dag da? Hun var jo i dårlig form i går skjønte jeg... Håper hun ikke ble mer syk, men kan kanskje se sånn ut...
FlottJa det ble litt stille... Jeg måtte på do, og så få i meg noe mat, men er back in business nå![]()
Vært forholdsvis heldige dere og da. Men er spent på hvordan det blir med frøkna, og hvor mye syk hun blir når hun starter i bhg... Hvis hun blir tettere mener jeg og det viser seg at hun har astma...Så deilig!!Min eldste har også vært lite syk de (snart) 5 årene han har levd...sett bort ifra øyekatarren da..
2 åringen har vært mer uheldig for å si det sånn![]()
Hehe...ja, flaks for dere!Jammen det er bra for oss![]()
Haha, ja, kanskje mannen kom hjem og hadde lyst på noe han ogHun lovet meg å ikke sovne!!Sikkert funnet ut hva hun hadde "lyst" på!!
![]()

Æsj...gruer meg til barnehagestarten selv..Vært forholdsvis heldige dere og da. Men er spent på hvordan det blir med frøkna, og hvor mye syk hun blir når hun starter i bhg... Hvis hun blir tettere mener jeg og det viser seg at hun har astma...
hun er sikkert heldig fordi storebror er så lite syk..
Neida, blir her jegFlottIkke snik deg unna nå før målet er nådd!
med mindre frøkna våkner da...![]()
Ting tyder jo på det da!!Haha, ja, kanskje mannen kom hjem og hadde lyst på noe han og![]()