Om du titter innom

Da er jeg totalt ferdig etter en lang dag med shopping og glemte selvsagt noe av det viktigste!!! nemlig speil i gangen og lyspærer :p

Krysser alt jeg har!:D Armer, bein og pupper;)
3 timer søvn er jo tortur!! :confused:

Haha... Takk, jeg setter pris på engasjemanget ;) Ja, 3 timer er ingenting! Og jeg er utrolig søvnavhengig. Og de 3 små timene var ikke sammenhengende engang :confused:

Haha... Takk, jeg setter pris på engasjemanget ;) Ja, 3 timer er ingenting! Og jeg er utrolig søvnavhengig. Og de 3 små timene var ikke sammenhengende engang :confused:
Uffda..:( Hadde vært helt ødelagt selv..
Men håper det verste er over og at du får sovet ut litt i natt..:)

Uffda..:( Hadde vært helt ødelagt selv..
Men håper det verste er over og at du får sovet ut litt i natt..:)

Ja, satser på en roligere natt! ;) Har hodevondt ettersom jeg har sovet så lite, så håper jeg sover bort det i natt! Men men... Sånn er det bare innimellom! Sover gutta dine enda eller?

Ja, satser på en roligere natt! ;) Har hodevondt ettersom jeg har sovet så lite, så håper jeg sover bort det i natt! Men men... Sånn er det bare innimellom! Sover gutta dine enda eller?
God bedring med hodepinen!:) den forsvinner nok med litt søvn ja..
Her sover de to eldste søtt, mens minstemann sitter i boblebad med pappa`n!:P Morsomste han vet..hehe

God bedring med hodepinen!:) den forsvinner nok med litt søvn ja..
Her sover de to eldste søtt, mens minstemann sitter i boblebad med pappa`n!:P Morsomste han vet..hehe

Hihi... Koselig med far og sønn tid da :D Kan jeg tenke meg han synes er morsomt ja! :)

Titt tei! :) Har ikke sovna enda ;) Måtte en snartur på butikken før jeg kunne sette rumpen i sofaen :)

Bare innom å hilser på før jeg snart tar natt;) ble minimalt med søvn i natt, så må prøve å hente meg inn igjen.

Har ryddet litt hjemme i dag, vært med storesøster på dans og tatt ukeshandlingen. skulle egentlig tilbringe kvelden på bv, men så ringte en skravlesyk venninne og da ble jeg sittende i tlf :p

Ha en fin kveld jenter :D

Har vært innom å tittet, ja...og er grådig imponert!!:D
Observerte også at jeg ligger nederst på poenglisten!! :schocked028
Da må du stå på;) i morgen har jeg store planer om å vaske hus OG gå lang tur;) målet mitt får være å slå deg;) siden jeg ikke klarer å ta deg igen på topplisten;)

Back
Topp