Kakler alt jeg kan innimellom babykos og kjefting på mannen!!da er det bare å kakle i vei da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kakler alt jeg kan innimellom babykos og kjefting på mannen!!da er det bare å kakle i vei da![]()
Har vært innom å tittet, ja...og er grådig imponert!!Ja, takkhvis du ser på ALL aktiviteten min i dag blir du imponert
![]()

Krysser alt jeg har!Armer, bein og pupper
3 timer søvn er jo tortur!!![]()
Hei, hei!Da er jeg totalt ferdig etter en lang dag med shopping og glemte selvsagt noe av det viktigste!!! nemlig speil i gangen og lyspærer![]()
Uffda..Haha... Takk, jeg setter pris på engasjemangetJa, 3 timer er ingenting! Og jeg er utrolig søvnavhengig. Og de 3 små timene var ikke sammenhengende engang
![]()
Uffda..Hadde vært helt ødelagt selv..
Men håper det verste er over og at du får sovet ut litt i natt..![]()
God bedring med hodepinen!Ja, satser på en roligere natt!Har hodevondt ettersom jeg har sovet så lite, så håper jeg sover bort det i natt! Men men... Sånn er det bare innimellom! Sover gutta dine enda eller?
God bedring med hodepinen!den forsvinner nok med litt søvn ja..
Her sover de to eldste søtt, mens minstemann sitter i boblebad med pappa`n!Morsomste han vet..hehe
JoaHei, hei!Koselig å se deg!
Moro med shopping da![]()
Gratis ting kan vi like!Joa
Fikk noen kupp syns jeg, + var innom en nyåpnet kiwi og fikk masse gratis ting![]()
De har badekar-date hver kveld, og koser seg masse!Hihi... Koselig med far og sønn tid daKan jeg tenke meg han synes er morsomt ja!
![]()
Hei, hei! Godt du holder deg våken!!Titt tei!Har ikke sovna enda
Måtte en snartur på butikken før jeg kunne sette rumpen i sofaen
![]()
Kupp er kult!!Joa
Fikk noen kupp syns jeg, + var innom en nyåpnet kiwi og fikk masse gratis ting![]()
Ja lovde jo det tidligereHei, hei! Godt du holder deg våken!!![]()
Da må du stå påHar vært innom å tittet, ja...og er grådig imponert!!
Observerte også at jeg ligger nederst på poenglisten!!![]()