Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisann, dette hørtes ikke godt ut... Håper det er til det beste da. Godt du har mulighet til å slappe av nå!Jeg skulle rydde og vaske hus når jeg kom hjem fra fysioterapeuten idag...... Nå blir jeg nok heller sittende pent plassert i en stol..Hun har nemlig vært snill med meg til nå.. så idag begynte hun å gnu på muskelfestene, og du syyyyyyyyke så vondt det var!! Og så fikk jeg prøve noen øvelser med føttene i slynge, så nå er jeg "avbala" som vi sier her oppe..

Sulte!!!
Glemte brød og hele pakka i går.. Så hadde ikke kveldsmat. Og har ikke frokost eller lunsj
Så har ikke spist noenting![]()
Fikk kommet meg en tur ut og tatt en yoghurt sånn halv to eller noe heldigvis. Det hjalp på litt..Huff,kjenner meg igjen. Har vært flink å spise i dag da. Ganske hvertfall.
Banan i senga kl.7 så jeg ikke skulle bli skrubbsulten, 2 brødskiver og en iskaffe kl.10 og en banan og et glass biola nå. Burde kanskje hatt en større lunsj,men skal ha tidlig middag ca halv 4 så det får holde![]()