Skravletråd 21 mars:)

Hmmm, i dag var vi oppe i 6 tiden, spiste frokost, kjørte i bhg til 9, kom hjem og satte en bolle deig faktisk, skal snart sette inn de første i ovn :)
Min lille solstråle blir 2 år i morgen, så blir det nok mere baking og vasking utover dagen :)

Her har jeg ikke gjort så mye foreløpig :) Mann og barn dro avgårde til jobb og bhg i 7.30-tiden og jeg har kost meg med frokost og tv, og en liten hvil på sofaen ;) Nå blir det litt rydding og klesvask, og litt mer avslapping i sofaen før jeg skal begynne på middagen.

Jeg skulle rydde og vaske hus når jeg kom hjem fra fysioterapeuten idag...... Nå blir jeg nok heller sittende pent plassert i en stol.. :P Hun har nemlig vært snill med meg til nå.. så idag begynte hun å gnu på muskelfestene, og du syyyyyyyyke så vondt det var!! Og så fikk jeg prøve noen øvelser med føttene i slynge, så nå er jeg "avbala" som vi sier her oppe..

Jeg skulle rydde og vaske hus når jeg kom hjem fra fysioterapeuten idag...... Nå blir jeg nok heller sittende pent plassert i en stol.. :p Hun har nemlig vært snill med meg til nå.. så idag begynte hun å gnu på muskelfestene, og du syyyyyyyyke så vondt det var!! Og så fikk jeg prøve noen øvelser med føttene i slynge, så nå er jeg "avbala" som vi sier her oppe..
Oisann, dette hørtes ikke godt ut... Håper det er til det beste da. Godt du har mulighet til å slappe av nå!

Jeg forsøker å jobbe. Har egentlig 100% sykemelding nå, men klarer ikke å legge fra meg en oppgave halvveis gjort. Føler meg flott lite intelligent som sitter her og ikke klarer å finne ut hvordan jeg skal gjøre det... Men skal sitte inntil jeg får det til. :smiley-angry007

Må bare slutte å surfe så mye ellers, så blir det kanskje lettere...

Sulte!!!

Glemte brød og hele pakka i går.. Så hadde ikke kveldsmat. Og har ikke frokost eller lunsj ;)
Så har ikke spist noenting :o

Sulte!!!

Glemte brød og hele pakka i går.. Så hadde ikke kveldsmat. Og har ikke frokost eller lunsj ;)
Så har ikke spist noenting :o

Huff,kjenner meg igjen. Har vært flink å spise i dag da. Ganske hvertfall.
Banan i senga kl.7 så jeg ikke skulle bli skrubbsulten, 2 brødskiver og en iskaffe kl.10 og en banan og et glass biola nå. Burde kanskje hatt en større lunsj,men skal ha tidlig middag ca halv 4 så det får holde ;)

Huff,kjenner meg igjen. Har vært flink å spise i dag da. Ganske hvertfall.
Banan i senga kl.7 så jeg ikke skulle bli skrubbsulten, 2 brødskiver og en iskaffe kl.10 og en banan og et glass biola nå. Burde kanskje hatt en større lunsj,men skal ha tidlig middag ca halv 4 så det får holde ;)
Fikk kommet meg en tur ut og tatt en yoghurt sånn halv to eller noe heldigvis. Det hjalp på litt..
Men fort gjort å glemme mat ja!

Jeg pleier å spise et par brødskiver til frokost, middag og et par brødskiver til kvelds. Evt. litt frukt om vi har det, eller yoghurt. Har blitt glad i brød :)

Ferdig! Puff.. Det ble en HEL arbeidsdag, kjenner det i hele kroppen... Tar en tur ut i frisk luft, handler litt met på vei hjem... Håper det var siste skippertak.
Rakk ikke å spise noe særlig heller, og er altfor trøtt til å være sulten. Håper en halvtime ute hjelper :)
:greet025

Tja, har jobba i hele dag... Hatt siste utviklingssamtale (yey!) og lagd arbeidsplan ferdig som skal trykkes til i morgen... Så rett i bhg, hente en sur 3 åring som ikke skal hjem, så hjem til ferdig middag (sjeldent!!): pannekaker! Nå ahr jeg vært på yoga og det var veldig deilig! Men vet ikke hvordan jeg skal greie solhilsen fremover, magen er jo ganske i veien ;)

Har vært hos psykologen igjen i dag. Skulle egentlig til legen i morgen og få sykemelding,men psykologen snakka med henne da jeg var der så da ble det ordna med en gang. 100% i 2 uker og så 50 % i 2 uker før ny time. Så da trenger jeg ikke den timen i morgen,bare dra og hente sykemelding. Deilig!

Etter psykologen var det hjem til kjapp middag før føråpning av nytt lekeland,sammen med mannen og svigermor.
Det var svært! Sånn type som noen McDonalds har, hvor man klatrer opp i flere etasjer med nettingvegger. Junior forsvant opp og borte var han. Fikk til slutt innhenta han der oppe med min gravide mage :p
Fikk skrevet navn og nummer på armen hans og sa at han kunne spørre de andre barna om hjelp hvis han ikke kom ned og så var det bare å slippe han løs. Han storkoste seg og fløy rundt oppi der i 20-30 min før han plutselig var nede på gulvet rett foran pappan sin ;)
Så etter en pause med litt is på deling ville han leke mer. Da måtte jeg bli med for at han ikke skulle forsvinne igjen,for vi hadde tenkt å dra ganske snart.
Ble i grunn ganske sliten,for han løp jo rundt i full fart og jeg hadde ikke så god plass :p
Nå ligger jeg henslengt på sofaen mens pappan er i leggebransjen ;)

Det var den dagen.

• Liker
Reactions: VeL
Back
Topp