Om du titter innom

Koselig med familiebesøk, men skjønner det blir godt å komme hjem også:)
Jeg skal jobbe i påska, jeg... :confused: Litt blandede følelser gitt...
Ja, skal bli deilig å komme hjem:-) dessuten kommer jo flere av søsknene mine og tantebarna i påsken så det blir jo morro;)
Skjønner det, men tipper det blir litt deilig også :) kjenner jeg savner jobben litt innimellom jeg... Kos deg og nyt det ;-)

Ja, skal bli deilig å komme hjem:) dessuten kommer jo flere av søsknene mine og tantebarna i påsken så det blir jo morro;)
Skjønner det, men tipper det blir litt deilig også :) kjenner jeg savner jobben litt innimellom jeg... Kos deg og nyt det ;-)
Takk for det! Blir nok koselig når jeg først kommer meg på jobb..;) Savner alle gode kollegaer...også sjefen!:P

Får jo ikke tid til å hjelpe dere :o

Jaja dere får ha en god natt så håper jeg at jeg kommer sterkere tilbake imorgen :D

Navnefesten er 6.april, men har jo ikke kjøpt inn noenting... Ikke planlaagt så mye heller, så jeg har sitti litt med bordplassering i kveld...
Ok, da har du litt tid da hvertfall :) koselig å ordne, skulle ønske jeg hadde ventet litt til jeg var mer "opplagt" til alt styret:-P vi hadde i september allerede og jeg gikk på autopilot :-P

Back
Topp