Ja, skal bli deilig å komme hjemKoselig med familiebesøk, men skjønner det blir godt å komme hjem også
Jeg skal jobbe i påska, jeg...Litt blandede følelser gitt...
Skjønner det, men tipper det blir litt deilig også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal bli deilig å komme hjemKoselig med familiebesøk, men skjønner det blir godt å komme hjem også
Jeg skal jobbe i påska, jeg...Litt blandede følelser gitt...
Så klart gjør vi detDa tror jeg det er natta her!!
Vi går for 9500 i morgen??![]()
Tviler ikke, du er rå ;-)Dt gikk sakte inntil jeg kom på![]()
![]()
Men hvem skal inn i senga mi da? er jo stort sett på natt det er behov for fuskepuppJeg og, uten tvil
Ser kanskje ikke like søtt ut med små som ligger og koser med en fuskepupp, men who cares?![]()
Tror det altsåShit!! Du trenger nok å begynne med 2 piller pr dag framover...![]()
Er det meg du mener ?Nå kom det nisse igjen! !!![]()
JeppDa tror jeg det er natta her!!
Vi går for 9500 i morgen??![]()
Moro!!Wohooooo
det må være første gang jeg får et rundt tall![]()

Ja kanskje det. Du får pirke borti hamHan har slokna.. Kanskje han bare later som?![]()
Ja, egentlig her og. Om dagen blir den faktisk bare brukt til mat. Da er det jo null stressMen hvem skal inn i senga mi da? er jo stort sett på natt det er behov for fuskepupp![]()
Ja det blir spennendeMoro!!
Spennende å se hvem som får innlegg nr 10000!![]()
Takk for det! Blir nok koselig når jeg først kommer meg på jobb..Ja, skal bli deilig å komme hjemdessuten kommer jo flere av søsknene mine og tantebarna i påsken så det blir jo morro
Skjønner det, men tipper det blir litt deilig ogsåkjenner jeg savner jobben litt innimellom jeg... Kos deg og nyt det ;-)
Haha, nei - SnepsiEr det meg du mener ?![]()
Flotters!Så klart gjør vi det
Nstta snupp, sov godt♡♥♡♥

Aha, så det var jeg som var nissen ?Prøver quote igjen
Ved sjøen, i Sverige![]()
Sov godt, håper på en bedre nattFlotters!
Sov godt, snuppa!![]()
Nei, han ligger nede på sofaen. Jeg er oppe i senga. Så er fullt mulig han bare latet som han sov før jeg gikkJa kanskje det. Du får pirke borti ham![]()
Ok, da har du litt tid da hvertfallNavnefesten er 6.april, men har jo ikke kjøpt inn noenting... Ikke planlaagt så mye heller, så jeg har sitti litt med bordplassering i kveld...