Tirsdagsbabyer :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hvordan ser babyene ut i dag?
Vi skal jo på tur snart, så vi gadd ikke å pynte oss!
Litt tykkere ullbody fra NB og en arvet tykk stillongs fra McKinley (DE skal jeg lete etter på torsdag - knallgod!)
Mammaen har på en bomullstights fra Cubus. Skulle gjerne hatt ull under turbuksa mi, men det går dårlig med eksem :o Og det er viktig å dra ullsokkene langt opp! Godt og varmt :p

6676D903-6C20-437E-90A2-47D7D57463A6-1895-000001E1CE8153FA_zps075c0b0d.jpg

Så fint han leker seg:-)
Vesla har ikke på seg noe nytt antrekk i dag, også er hun så sur:-)

Hermine hadde den søte bodyen fra cubus, som blei utgulpa på tur til vogna for å sove :eek: Måtte så skifte på hylvrælende baby og nå snorker hun i en ny søt body :p ;) Kan ta bilder siden, når hun nå våkner skal vi hive oss rundt og dra å hente svigermor og så på shoppings :)

Litt tykkere ullbody fra NB og en arvet tykk stillongs fra McKinley (DE skal jeg lete etter på torsdag - knallgod!)
Mammaen har på en bomullstights fra Cubus. Skulle gjerne hatt ull under turbuksa mi, men det går dårlig med eksem :eek: Og det er viktig å dra ullsokkene langt opp! Godt og varmt :p
Så søt han er! :) Det huset ser skikkelig flott ut!
Hvis du ikke tåler ull rett mot huden anbefaler jeg superundertøy og så ullmammelukk over der, varmt og godt over lårene og superlongsen isolerer bedre enn bomull ;) Finnes jo også ullonger for voksne med bomull inni ;)

Mammaen har på en bomullstights fra Cubus. Skulle gjerne hatt ull under turbuksa mi, men det går dårlig med eksem :o Og det er viktig å dra ullsokkene langt opp! Godt og varmt :p

6676D903-6C20-437E-90A2-47D7D57463A6-1895-000001E1CE8153FA_zps075c0b0d.jpg

Så skjønn han er;):D koser seg på matta med mamma og lekehus;):D

Skal legge inn bilde når hun er blid igjen:-)

Her er vesla vår, enkelt antrukket og TYDELIG fornøyd med å ha fått Eddie i hus.:)
1363695897355.jpg

Dagens Hermine, utslitt etter shopping med farmor;)
1363697322661.jpg

For en nydelig jakke og herlig jente :)

Takk, hun ble da plutselig så blid igjen etter den terapauttimen, eller så er det at hun har fått sovet en god lur:-)

Back
Topp