Tirsdagsbabyer :D

ImageUploadedByTapatalk1363701125.884547.jpg
Her en sovende Elise i body fra HM og bukse fra Nameit :) Lenge siden hun har fått vise seg frem her nå!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Herlige Elise =)

Vis vedlegget 8789
Her en sovende Elise i body fra HM og bukse fra Nameit :) Lenge siden hun har fått vise seg frem her nå!

ååå, så nydelig hun er! :rolleyes: Så rød og fin i kinnene! :) Kjempesøte klær da! NameIt har så mye fint altså :D

Takk for det, alle sammen :) jeg er ho inne å ser på søtingene deres hver dag, men har hatt lite tid til å skrive og skryte av dem (og dere). De er jo helt herlige alle sammen :) :) heldige er vi!

ååå, så nydelig hun er! :rolleyes: Så rød og fin i kinnene! :) Kjempesøte klær da! NameIt har så mye fint altså :D
Takk :) ja, jeg digger Nameit, både Elise og storebror har nesten alle klærne sine derfra... Aldri noe ødelagt og perfekte i passformen for oss. :) nå skal jeg på pompdeluxparty, så kanskje jeg finner noe der også :)

Takk :) ja, jeg digger Nameit, både Elise og storebror har nesten alle klærne sine derfra... Aldri noe ødelagt og perfekte i passformen for oss. :) nå skal jeg på pompdeluxparty, så kanskje jeg finner noe der også :)

hehe, ja, er vel ingen fare for å IKKE finne noe fint på et sånt party ;) Skulle gjerne hatt mer fra NameIt, men har så mye arvaklær at jeg får ikke handla så mye barneklær som jeg lyster ;) :p Luksusproblem, jeppjepp! ;)

hehe, ja, er vel ingen fare for å IKKE finne noe fint på et sånt party ;) Skulle gjerne hatt mer fra NameIt, men har så mye arvaklær at jeg får ikke handla så mye barneklær som jeg lyster ;) :p Luksusproblem, jeppjepp! ;)

Jeg fikk handlet mye fint til Anette i Oslo, men nå er det stopp:-)

Jeg fikk handlet mye fint til Anette i Oslo, men nå er det stopp:)
jeg skal få en hel haug med klær i str 80 hos søstra mi, må jo henge i å kjøpe klær FØR jeg får en hel masse :p ;) Gikk inn på Pompdelux sine hjemmesider...STOR feiltakelse! :eek: :P ;)

Takk for det, alle sammen :) jeg er ho inne å ser på søtingene deres hver dag, men har hatt lite tid til å skrive og skryte av dem (og dere). De er jo helt herlige alle sammen :) :) heldige er vi!

hehe, tenker du har det noe hektisk med to så tette ja ;)

jeg skal få en hel haug med klær i str 80 hos søstra mi, må jo henge i å kjøpe klær FØR jeg får en hel masse :p ;) Gikk inn på Pompdelux sine hjemmesider...STOR feiltakelse! :eek: :p ;)

Åååå der har jeg ikke sett enda, fikk den der sparkebukse av tiljamid eller hva det heter, kjempefin:-)

Åååå der har jeg ikke sett enda, fikk den der sparkebukse av tiljamid eller hva det heter, kjempefin:)
hvis du har shopstop må du ikke gå inn der, SÅ mye fint til småjenter :p ;) Tiljamid klærne er også skikkelig deilige og ikke minst kjempefine! MEN savner knapper i skrittet da, upraktisk å måtte ta av hele buksa for å bytte bleie når vi er på farta :p

hvis du har shopstop må du ikke gå inn der, SÅ mye fint til småjenter :p ;) Tiljamid klærne er også skikkelig deilige og ikke minst kjempefine! MEN savner knapper i skrittet da, upraktisk å måtte ta av hele buksa for å bytte bleie når vi er på farta :p

Ja, det savna jeg også:-)
Nei må bare styre unna altså hehe..

82-127-6235.jpeg
Denne kjøpte jeg til Anette til neste vinter:-)

ja det var jo en åkei pris, synes 1100 er altfor mye for en babydress :eek:

Ja det synes jeg også, hadde aldri kjøpt den hvis den ikke var nedsatt 50 % :-)

173-001-000.jpg

104-063-105.jpg

Back
Topp