Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 8789
Her en sovende Elise i body fra HM og bukse fra NameitLenge siden hun har fått vise seg frem her nå!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
ååå, så nydelig hun er!Vis vedlegget 8789
Her en sovende Elise i body fra HM og bukse fra NameitLenge siden hun har fått vise seg frem her nå!
Takkååå, så nydelig hun er!Så rød og fin i kinnene!
Kjempesøte klær da! NameIt har så mye fint altså
![]()
hehe, ja, er vel ingen fare for å IKKE finne noe fint på et sånt partyTakkja, jeg digger Nameit, både Elise og storebror har nesten alle klærne sine derfra... Aldri noe ødelagt og perfekte i passformen for oss.
nå skal jeg på pompdeluxparty, så kanskje jeg finner noe der også
hehe, ja, er vel ingen fare for å IKKE finne noe fint på et sånt partySkulle gjerne hatt mer fra NameIt, men har så mye arvaklær at jeg får ikke handla så mye barneklær som jeg lyster
![]()
Luksusproblem, jeppjepp!
![]()
jeg skal få en hel haug med klær i str 80 hos søstra mi, må jo henge i å kjøpe klær FØR jeg får en hel masseJeg fikk handlet mye fint til Anette i Oslo, men nå er det stopp![]()
hehe, tenker du har det noe hektisk med to så tette jaTakk for det, alle sammenjeg er ho inne å ser på søtingene deres hver dag, men har hatt lite tid til å skrive og skryte av dem (og dere). De er jo helt herlige alle sammen
![]()
heldige er vi!
jeg skal få en hel haug med klær i str 80 hos søstra mi, må jo henge i å kjøpe klær FØR jeg får en hel masse![]()
Gikk inn på Pompdelux sine hjemmesider...STOR feiltakelse!
![]()
![]()
![]()
hvis du har shopstop må du ikke gå inn der, SÅ mye fint til småjenterÅååå der har jeg ikke sett enda, fikk den der sparkebukse av tiljamid eller hva det heter, kjempefin![]()
hvis du har shopstop må du ikke gå inn der, SÅ mye fint til småjenter![]()
Tiljamid klærne er også skikkelig deilige og ikke minst kjempefine! MEN savner knapper i skrittet da, upraktisk å måtte ta av hele buksa for å bytte bleie når vi er på farta
![]()
WOW! Den var jo råkul!!! Hva kosta den på salg da?Denne kjøpte jeg til Anette til neste vinter![]()
![]()
WOW! Den var jo råkul!!! Hva kosta den på salg da?
ja det var jo en åkei pris, synes 1100 er altfor mye for en babydress600 krKosta egentlig 1100
![]()
ja det var jo en åkei pris, synes 1100 er altfor mye for en babydress![]()