Se hva lillegutt akkurat klarte
Vis vedlegget 8776
Ble veldig dårlig bilde da jeg skulle være superrask![]()
så flink han er! Gøy med slike fremskritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se hva lillegutt akkurat klarte
Vis vedlegget 8776
Ble veldig dårlig bilde da jeg skulle være superrask![]()
Da våkner min lille etter og ha sovet i over 4 timer![]()
så flink han er! Gøy med slike fremskritt![]()
Nå begynner jeg å lure, ja...![]()
Siden januar..Det var ikke mye stakkars
har ikke han styrt veldig lenge med det breknings/oppkast greiene nå?
Da må vi ikke slippe henne utav synet nei...hun påstår den er tatt, så vi får følge med henne utover dagen![]()
Siden januar..Etter han hadde vannkopper så ble det umulig å få i ham mat med antydning til klumper/biter..
Før kunne jeg skrape banan og gi ham på skje, men nå går ikke det heller..![]()
Da må vi ikke slippe henne utav synet nei...Hmm...
Melk og velling..hmm, rart! Greit de kan slite med maten når de er syk, men bruker jo å komme seg etterhvert da.
melk det går i da eller?
DA er hun avslørt!begynner hun å vrøvle om nisser engang til begynner jeg snart å lure altså![]()
Melk og velling..
Ja, det er veldig snodig...skal ta ham med til legen etter påske om det ikke blir bedre..
DA er hun avslørt!![]()
Ja, tror han blir mett...får ganske ofte flaske siden det ikke funker med noe annetmen blir han mett på det?
tror nok det kan være lurt ja når det har pågått så lengeiallefall godt å få det sjekket!
Nope, her får man bare en sjanseDet er hun, da nytter det ikke komme å trygle og be på sine knær engang til![]()
Ja, tror han blir mett...får ganske ofte flaske siden det ikke funker med noe annet
Har laget banan/avocado mos, og er spent på hvordan han takler det.. Var en favoritt før ihvertfall!![]()
Du får kose deg litt med snuppaDer var snuppa våken fra hvilen sin, så da blir det litt av og på fremover en stund med meg
men ser ut som målet vårt i dag ikke er langt unna![]()
Nope, her får man bare en sjanse![]()
Regner med han hadde sagt fra da, jafår håpe han fortsatt har smaken på det da
du hadde nok raskt merket om han ikke var fornøyd med "bare" flasken.
Hihi, ja det skulle hun!!hi hi laughing7
Hun skulle bare visst![]()