Føles jo ikke som mange år..ja hvor blir tiden av liksom? Rart det der hvor godt en husker når det er så mange år siden![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føles jo ikke som mange år..ja hvor blir tiden av liksom? Rart det der hvor godt en husker når det er så mange år siden![]()

TydeligvisDu tiltrekker deg nisser altså!!![]()
Det er da på veldig god veiTusen takkEr jo så gøy hver gang de klarer noe nytt! Nå er jo ikke dette helt å reise seg opp, men det er da noe nytt
![]()
Usj...det hørtes tøft ut!!Absolutt ikke3 tøffe fødsler på over 30 timer alle 3...Og siste mann kunne vært drømmefødsel,hadde han ikke vært for stor for å komme ut der nede
Keisersnitt er absolutt ikke å anbefale når man har 3 andre under skolealder å ta seg av og
![]()
Nå begynner jeg å lure, ja...Ikke i dag også vel
Duuu! Har du glemt å ta noe i dag? Kremt![]()
Signerer!!!Hællemåne!!! 39 rundt hodet!![]()
Så flink tass!Se hva lillegutt akkurat klarte
Vis vedlegget 8776
Ble veldig dårlig bilde da jeg skulle være superrask![]()
Oi!! Send over litt sovestøv til min daDa våkner min lille etter og ha sovet i over 4 timer![]()
Oldemor faktisk...Ja takk og pris! Vist ikke hadde jeg sett ut som en bestemor nå![]()
Det vil jeg tro!Ja, ikke sant! Jeg gleder meg til kake og skravling![]()
Så flink tass!![]()
Det vil jeg tro!Lenge siden jeg har gjort noe sånt..
![]()
Han prøver seg stadig opp på 4, men klarer det bare i noen sekunder av gangenTakk!!Din flinke tass var vel oppe på alle 4 her om dagen? Har har gjort det noe mer? Moro når man ser det skjer noe
![]()
Han prøver seg stadig opp på 4, men klarer det bare i noen sekunder av gangen
Men nå som han er syk er det bare ryggleie som gjelder desverre..
Veldig moro når det går framover![]()
Sant det...er bare dårlig på å prioritere det...Da synes jeg du fortjener en tur utMan trenger det innimellom!!
Håper det!Så flink da! Varer jo ikke lenge de første gangene nei! Men det kommer jo bare de får trent littSakkars liten, ja da er det ryggleie som er best! Får tro han blir fort frisk igjen
![]()
Jeg vet, må prøve og oppføre meg![]()
Han sov bare 30 minutter da..
Men var en skikkelig sove-på-sofa- gris når han var liten![]()
ja, gjorde jo det..du fikk deg iallefall ett lite avbrekk![]()
ja, gjorde jo det..
Og 4 teskjeer grøt før han begynte å brekke seg!Yohoo!!