Hihi...nå måtte jeg le!Haha, ja, meg og spettet, som er omtrent like lange![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...nå måtte jeg le!Haha, ja, meg og spettet, som er omtrent like lange![]()

Og hipp sin mme er vell den som ligner mest på mm i smak har jeg hørtJa, har bare prøvd mm. Blande 50/50 var lurt![]()
Veldig viktig!Ja, må ta vare på sånne kosestunder♥
Synest det er godt at de eldste blir stor,men minsten kunne vært liten en goood stund tilKjenner jeg allerede vil spole tilbke tiden med elstemann...
Snaaart 5 år, og husker fødselen som om det var igår![]()
Ja går desverre den veien... Med eldste får jeg nattakos,og det er detVeldig viktig!Plutselig har man en skokk med unger som ikke har tid til kos..
![]()
Hehe...sant nok..Synest det er godt at de eldste blir stor,men minsten kunne vært liten en goood stund til![]()
Og knapt nok det..Ja går desverre den veien... Med eldste får jeg nattakos,og det er det![]()
Får man kjøpt den i vanlig dagligvare butikk?Og hipp sin mme er vell den som ligner mest på mm i smak har jeg hørt![]()
Ja, nettopp. Blir færre og færre kosestunder:/hællæuuuuuuuuu [:D][:D]
JeppFår man kjøpt den i vanlig dagligvare butikk?![]()
Hehe!Hehe...sant nok..Bare liker å minnes de dagene da størsten også bare var søt!
Og ikke full av f***...
![]()
Bruker å terge han litt daOg knapt nok det..![]()
Takk, da skal jeg ut og se etter den i dagJeppStår i hyllen med barnematen
![]()
Lurer på hva du driver å quoter!?Ja, nettopp. Blir færre og færre kosestunder:/
Joda...men hu mor blir sååå frustrert!Hehe!Dem skal være litt full av f...
![]()
Hehe...her også!Bruker å terge han litt daMamma få en suss da! Åhhhh! Så teit du er mamma!!!
Får ett nytt grått hår for hver dag herJoda...men hu mor blir sååå frustrert!![]()
Hihi! Er litt gøy!Hehe...her også!"Mamma, æsj!!"
Faen! Nisser igjenLurer på hva du driver å quoter!?![]()