Om du titter innom

Håper jeg også:)
Og at lillegutt snart bestemmer seg for å ta igjen litt søvn..;)

mannen din høres nå veldig snill ut så det er jeg sikker på han gjør;)

sklle tro han må hente det inn igjen før el senere! Snuppa sov urolig natt til i går, og hvilte i mange flere timer enn normalt i går. Så heldigvis gjør de stort sett det ;) men nå er hun ikke syk da :oops:

er nok bare å prøve til han tar den ja. vi styrte lenge før frøkna her ville ta flaske, men da hun skjønte det gikk det helt supert. Hvilke laser har du prøvd da?
Har prøvd avvent, dr.brown, mam og tommee tippee. Tommee tippee fungerer best, den sutter han faktisk litt på, men han begynner veldig fort og bare tygge.

mannen din høres nå veldig snill ut så det er jeg sikker på han gjør;)

sklle tro han må hente det inn igjen før el senere! Snuppa sov urolig natt til i går, og hvilte i mange flere timer enn normalt i går. Så heldigvis gjør de stort sett det ;) men nå er hun ikke syk da :oops:
Veldig snill mann..:D
En eller annen gang må han jo sove! Kjenner nå jeg er VELDIG glad for å kunne sove ut helt alene neste uke:P

Så kjedelig at han ikke gjør det da :( Er kø koselig å kunne ta seg en tur bort innimellom!! Min tar flaske! Skal pumpe meg i dag faktisk fordi jeg skal bort en tur etter han har lagt seg i kveld! Er ikke sikkert han trenger det, men pumper alltid ut litt i tilfelle! Men tar laang tid å få ut noe melk :/
Det er veldig kjedelig. Var samme med eldste. Litt lettere med han ettersom han ikke er like puppegal som eldste var. Men mat må han jo få så kan ikke være borte lenge. Bare en frisørtime må planlegges.

Har prøvd avvent, dr.brown, mam og tommee tippee. Tommee tippee fungerer best, den sutter han faktisk litt på, men han begynner veldig fort og bare tygge.

var tommee Tippee jeg skulle foreslå, men da har du prøvd den ja;)
håper han tar den tilslutt iallefall. Man er liksom mye friere til å kunne være vekke om dagen når de tar flaske.

Veldig snill mann..:D
En eller annen gang må han jo sove! Kjenner nå jeg er VELDIG glad for å kunne sove ut helt alene neste uke:p

ja de klarer seg jo ikke uten søvn heller;)

den uken hjelper en til å klare seg gjennom disse dagene her;) rart det der igrunn:p

var tommee Tippee jeg skulle foreslå, men da har du prøvd den ja;)
håper han tar den tilslutt iallefall. Man er liksom mye friere til å kunne være vekke om dagen når de tar flaske.
Nettopp, han her er jo til og med til tannlegen. Er visst en flaske til som skal minne veldig om puppen, jeg kunne låne av ei venninne så tenkte prøve den og:)

Back
Topp