Lilla-87
Forumet er livet
Ååå...? Prøve da kanskje..?Duuuu kan legge inn video![]()
Har du smarttelefon så kan du laste ned photobucket-app, laste videoen opp der og kopiere Direkt Link. Så limer du linken inn hit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå...? Prøve da kanskje..?Duuuu kan legge inn video![]()
Har du smarttelefon så kan du laste ned photobucket-app, laste videoen opp der og kopiere Direkt Link. Så limer du linken inn hit![]()
Nei her er det ikke noe helt fast.Har bebisene deres fast duppertid på dagen? Nasse har ikke noen fast sovetid, det er vel litt dumt, når sover deres håpefulle?
Nei her er det ikke noe helt fast.
Men han holder som regel to timer etter at vi har stått opp. Og vi står opp mellom kl 7 og 9 en gang, så hele dagen kommer litt an på når vi står opp.
I dag har han sovet en lang dupp fra ca kl 10, en litt kortere dupp litt etter det, og en lang (1,5 times) dupp fra kl 17 til 18.30 ca. Og sovnet nå litt over kl 20..
siste uka har hun sovet fra 09.30-10, 13-14.30 og 17-17.30 +/- en halv time på klokkeslettene, men like lange dupper hver gangHar bebisene deres fast duppertid på dagen? Nasse har ikke noen fast sovetid, det er vel litt dumt, når sover deres håpefulle?
Har bebisene deres fast duppertid på dagen? Nasse har ikke noen fast sovetid, det er vel litt dumt, når sover deres håpefulle?
Jeg trodde det var bare meg som ikke hadde faste tider, greit å vite at det ikke er unormalt![]()
Da prøver vi!!Duuuu kan legge inn video![]()
Vi har akkurat kutta ned fra 4 til 3 lurer om dagen. Og har klart å "tyne" henne i 3 timer mellom lur 1 og 2 i mange dager slik at hun nå er våken og fornøyd i 3 timer, og sover lengre når hun først får sove! Enklere å time aktiviteter og gjøremål når hun ikke må sove igjen allerede etter 2 timerJeg trodde det var bare meg som ikke hadde faste tider, greit å vite at det ikke er unormalt![]()
hahaha, så fantastisk! Rista på hodet når hun fikk spørsmål om det var godt
Fikk du sett den bare ved å trykke på linken?? Jeg fikk det ikke til..hahaha, så fantastisk! Rista på hodet når hun fikk spørsmål om det var godt![]()
Hun er virkelig trillrund, ser det bedre "live". Herlig!
![]()
hahaha, så herlig hun er! Klikka på linken og trykte playFikk du sett den bare ved å trykke på linken?? Jeg fikk det ikke til..
Det der var bare en kort filmsnutt da. Har en lang en også, der hun rister på hodet av alle spørsmålene jeg stiller. Og jeg hikster av latter i bakgrunnen..![]()
Å.. "Filen kan ikke spilles av" fikk jeg. Pyttpytt..hahaha, så herlig hun er! Klikka på linken og trykte play![]()
prøv på pc da!Å.. "Filen kan ikke spilles av" fikk jeg. Pyttpytt..
Ja, der var hun festlig!Lurer på om hun skjønte at jeg lo fordi hun rista på hodet..
Så bra!Usch ja jag hade det så i mitt förra förhållande oxå, där svärmor inte alls gillade mig, idag är jag mest glad att jag slipper träffa henne mer. Men jag var rätt öppen och sa vad jag tyckte direkt. Visst fick man hålla inne en del för husfridens skull, men samtidigt ska man inte ta imot så mycket att man mår dåligt av det.
Lycka till på campingen
Nå skjedde de tnoe merkelig med quotingen dinSå bra!
Langversjonen varer i et minutt og da rister hun på hodet hver gang keg stiller et spørsmål. Rare jenta..![]()