Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo?? Husk vi ikke får legge os før vi har 8500 innlegg i denne tråden!![]()
Jeg skal prøve å få bidratt litt i denne tråden! Nå har lillegutt akkurat sovna! Men kan virke som om dette også blir en urolig natt :/ Jeg ser en episode med Greys Anatomi og nyter stillheten mens jeg kan![]()
Nå skl jeg få amma frøkn og håper hun sovne fort sånn at jeg blir skravleklar![]()

Flere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snøOg leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S
Tenkte å strikke minst en strikkedukke til. Arne og Carlos-dukke. Tenkte jeg skulle være politisk korrekt og strikke den andre med mørkere hudfarge så da måtte jeg ha brungøy med shopping
hva du skal strikke da? Det minner meg på at jeg har en strikkekjole liggende som venter på å bli ferdig![]()
Har forøvrig ombestemt oss nå, går mest sannsynlig for en rimeligere variant allikevel; Chicco Liteway. På tilbud på Babyshop denne ukaHer blir det pytt-i-panne
Jeg har vært og shoppet litt i dag. Garn nok til å strikke masse i påsken. Ja - og så har jeg tittet på reisetrille. Har nesten bestemt oss for Maclaren Techno GT. Dyr, men kjempefin og praktisk![]()
nyt stillheten med god samvittighet
så krysser jeg fingrene for en rolig kveld og natt!
Gleder meg veldig til vår! Lei snø og kulde:/Flere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snøOg leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S
Jeg kan friste med marsipan pølser med strøssel og gul marsipan!hva godt kan du friste med til kaffen?![]()
Ja, tror det er midt i leggetidoj, ja her har det stoppet opp
Kommer sterkere tilbake når barna er i seng![]()
Her har snuppa sovnetJa, tror det er midt i leggetidbegge mine er i seng nå, men er litt til og fra nå likevel. Litt og gjøre
![]()
Her ser det bomba ut nå, får meg bare ikke opp av sofaenHer har snuppa sovnet
Må ha hvert en lang dag for henne tror jeg, ganske deiig for meg dafikk jeg ordnet litt til, men NÅ gidder jeg ikke mer
![]()
Syns det ser bomba ut her også, MEN det skal faktisk få stå til imorgenHer ser det bomba ut nå, får meg bare ikke opp av sofaen![]()
Den har jeg også sett påHar forøvrig ombestemt oss nå, går mest sannsynlig for en rimeligere variant allikevel; Chicco Liteway. På tilbud på Babyshop denne uka![]()
Ja, det satt jeg faktisk også å så på for en liten time siden - heheDen har jeg også sett påJollyroom har den også på tilbud med tilbehørspakke. Vurderer å bestille den i brun
![]()
Er møkklei jaFlere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snøOg leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S