Om du titter innom

Flere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snø :p Og leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S

Jeg skal prøve å få bidratt litt i denne tråden! Nå har lillegutt akkurat sovna! Men kan virke som om dette også blir en urolig natt :/ Jeg ser en episode med Greys Anatomi og nyter stillheten mens jeg kan :)

nyt stillheten med god samvittighet :)
så krysser jeg fingrene for en rolig kveld og natt!

Flere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snø :p Og leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S

jaaaa :D
mer enn klar! Vi har heldigvis ikke mer snø, men gradestokken kunne godt vist litt høyere temperatur;)

gøy med shopping :D
hva du skal strikke da? Det minner meg på at jeg har en strikkekjole liggende som venter på å bli ferdig :oops:
Tenkte å strikke minst en strikkedukke til. Arne og Carlos-dukke. Tenkte jeg skulle være politisk korrekt og strikke den andre med mørkere hudfarge så da måtte jeg ha brun ;)

Ja, og så kjøpte jeg noe kult tynt ullgarn i mange farger, sånn som endrer farge mens du strikker til superfreshe farger :D Skal strikke noe til meg selv, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva ;)

Her blir det pytt-i-panne ;)

Jeg har vært og shoppet litt i dag. Garn nok til å strikke masse i påsken. Ja - og så har jeg tittet på reisetrille. Har nesten bestemt oss for Maclaren Techno GT. Dyr, men kjempefin og praktisk :)
Har forøvrig ombestemt oss nå, går mest sannsynlig for en rimeligere variant allikevel; Chicco Liteway. På tilbud på Babyshop denne uka :D

nyt stillheten med god samvittighet :)
så krysser jeg fingrene for en rolig kveld og natt!

Takk for det :D Er rolig enn så lenge! Håper han sover litt i sin egen seng i natt! Natten som var sov han nesten hele natten i senga vår, da blir jeg helt ødelagt i kroppen :p

Gleder meg veldig til vår! Lei snø og kulde:/

Det lønner seg vist ikke å flytte ser jeg ;)
Mye man går glipp av da :o

Ja, tror det er midt i leggetid;) begge mine er i seng nå, men er litt til og fra nå likevel. Litt og gjøre:)
Her har snuppa sovnet :o
Må ha hvert en lang dag for henne tror jeg, ganske deiig for meg da :) fikk jeg ordnet litt til, men NÅ gidder jeg ikke mer :p

Back
Topp