Mandagsbabyer

Iskaldt hele sommeren her og, og det er uten vind;):D Blåser av og til her, men det er fordi vi bor rett ved Mjøsa;)Synes det har vært dårlige somre i 4 år nå i grunn:(
standard sommervær her er sol, 10-14 grader og iskald nordavind :eek: Ikke mye shorts og flipflop vær her på sommeren nei o_O Her bruker ungene "sommervotter" :p ;)

standard sommervær her er sol, 10-14 grader og iskald nordavind :eek: Ikke mye shorts og flipflop vær her på sommeren nei o_O Her bruker ungene "sommervotter" :p ;)

Oi, ja, den slår jeg ikke;) Er som regel rundt 20 grader her, men også litt trekk fra MJøsa:) Her går vi i kjole og shorts, da men;)

hahahha, ja, heldigvis! :P Blir smårar jeg når det er sutrings hele dagen :eek: Men etter 2 timers blund var hun blid som ei sol igjen, enn så lenge! :D
Samme her.. Gleder meg liksom til mannen kommer hjem og underholder henne. Og da er hun SÅÅÅ blid og fornøyd, så han tror vel ikke på meg hvis jeg sier at hun er sutrete.

Samme her.. Gleder meg liksom til mannen kommer hjem og underholder henne. Og da er hun SÅÅÅ blid og fornøyd, så han tror vel ikke på meg hvis jeg sier at hun er sutrete.
Akkurat samme greia her! :eek: tror jammen meg ungene begynner å kjede seg lamme oss allerede:confused:

Snuppa såå fornøyd med å komme seg av lekematta og inn under bordet:rolleyes:
1363624528385.jpg1363624547840.jpg

Ungen i farta + dårlig mobilkamera = litt uklare bilder i feil farge, hun er ikledt lilla ikke blått :p

Herlighet hun er så skjønn!

Her er tuppa som ikke...skulle....LIIIIGGEEEE I VOOOOGN! En fryd å ha med seg på tur skal dere vite. :p
1363628527522.jpg

Dumt det ikke går an å legge inn film fra mobilen.. Fikk dokumentert at hun ikke liker maten jeg laget til henne.:D

Her er tuppa som ikke...skulle....LIIIIGGEEEE I VOOOOGN! En fryd å ha med seg på tur skal dere vite. :p
Vis vedlegget 8727

Dumt det ikke går an å legge inn film fra mobilen.. Fikk dokumentert at hun ikke liker maten jeg laget til henne.:D
hahaha, så herlig! Vi har den samme Joha-lua ;) Blir vel bæring fra nå av da? :p

Vis vedlegget 8727

Hahaha:D Så skjønn den lille surpompefumpen din er<3

hahaha, så herlig! Vi har den samme Joha-lua ;) Blir vel bæring fra nå av da? :p
Liker lua.:) Har masse smått fra Joha. Jo, jeg skulle egentlig ut og bære i dag, men så lå solbrillene hennes igjen hos besteforeldrene etter fjellturen i går. :confused: Får holde oss til vogn resten av uka. Skal på 6-mndkontroll i byen i morra, så vi tar nok med selen i tilfelle vi skal på senteret eller noe.:)

Takk for det!:rolleyes:
Myndig lita dame det der ja.. Greit at hun er det egentlig. Trenger ikke være bekymra for at noen gjør henne urett, for å si det sånn! :p
Duuuu kan legge inn video ;)
Har du smarttelefon så kan du laste ned photobucket-app, laste videoen opp der og kopiere Direkt Link. Så limer du linken inn hit ;)

Back
Topp