Helt klart!!Ja, er vel noe rare mannegreier det og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart!!Ja, er vel noe rare mannegreier det og![]()
der synes jeg du var kjempe lur!![]()
Der var du igjen joJo, for da slipper han å sove i tvstua!![]()
Haha!!Jeg døøøør!!Hvor ble det av RonjaR, kanskje mannen slo ho i svime med fjernkontrollen? ?![]()

Det er jo to fluer i en smekk det!Det var kjempe lurt. Har ikke snakket med a på kjempe lenge, og godt var det oxo![]()
Hahahah, dævver!!Haha!!Jeg døøøør!!
Prøvde å luske kontrollen ut av hånda hans, men plutselig bråvåkner han: " Hva er det du driver med?? Sitter ikke du å skravler med de kjerringene på babyverden da?"![]()
Her er jeg!!Der var du igjen jo![]()

Det er jo to fluer i en smekk det!![]()
Var rimelig frustert og skikkelig redd, så var jo overlykkelig for å se henne igjen og det å få tak i henne var jo ikke lett, men greier da å se det komiske i detHaha, måtte le litt nå. Selv om jeg tipper du var rimelig frustrert; )
What?!Mannen her sover ikke enda
Den filmen må virkelig være spennende![]()
Hmmm han må lære seg å finne senga når han er trøttJo, for da slipper han å sove i tvstua!![]()
Hehe...det er jo koselig!Jepp det var genialtog kunne bare si ifra så kunne a være bud seinere oxo
![]()
Ja, tror de fleste menn trenger en sånn oppvekker for å forstå at det er ikke bare bare å ta seg av et barn og hus 24 timer i døgnetBra han har oppdaget det da![]()
Når han ikke har lært seg det på 37 år så lærer han seg det nok aldri!Hmmm han må lære seg å finne senga når han er trøtt![]()
haha du får si at her er det ingen kjerringen kun primadonaerHaha!!Jeg døøøør!!
Prøvde å luske kontrollen ut av hånda hans, men plutselig bråvåkner han: " Hva er det du driver med?? Sitter ikke du å skravler med de kjerringene på babyverden da?"![]()
Det tror jeg han har skjønt!!haha du får si at her er det ingen kjerringen kun primadonaer![]()
Sant nok!Når han ikke har lært seg det på 37 år så lærer han seg det nok aldri!![]()
Hihi det er braDet tror jeg han har skjønt!!For jeg ble ganske fornærmet da han kalte dere kjerringer!!
![]()
Det skjønner jeg veldig godt, har jo hund selv og klarer sette meg inn i situasjonen. Hadde blitt redd selvVar rimelig frustert og skikkelig redd, så var jo overlykkelig for å se henne igjen og det å få tak i henne var jo ikke lett, men greier da å se det komiske i det![]()