Om du titter innom

Hvor ble det av RonjaR, kanskje mannen slo ho i svime med fjernkontrollen? ?:eek:
Haha!!Jeg døøøør!! :laughing001
Prøvde å luske kontrollen ut av hånda hans, men plutselig bråvåkner han: " Hva er det du driver med?? Sitter ikke du å skravler med de kjerringene på babyverden da?" :laughing021

Haha, måtte le litt nå. Selv om jeg tipper du var rimelig frustrert; )
Var rimelig frustert og skikkelig redd, så var jo overlykkelig for å se henne igjen og det å få tak i henne var jo ikke lett, men greier da å se det komiske i det ;)

Haha!!Jeg døøøør!! :laughing001
Prøvde å luske kontrollen ut av hånda hans, men plutselig bråvåkner han: " Hva er det du driver med?? Sitter ikke du å skravler med de kjerringene på babyverden da?" :laughing021
haha du får si at her er det ingen kjerringen kun primadonaer ;)

Det tror jeg han har skjønt!!:p For jeg ble ganske fornærmet da han kalte dere kjerringer!!;)
Hihi det er bra ;)
liker ikke uttrykket kjerring, og de som mener det er en kjær ring har virkelig misforstått :p

Var rimelig frustert og skikkelig redd, så var jo overlykkelig for å se henne igjen og det å få tak i henne var jo ikke lett, men greier da å se det komiske i det ;)
Det skjønner jeg veldig godt, har jo hund selv og klarer sette meg inn i situasjonen. Hadde blitt redd selv:)

Back
Topp