Bekymra:(

amy86

Glad i forumet
Skulle kjøre unga i bursdag ista og såklart har trappa blitt til skøytebane iløpet av natta og jeg detter så lang jeg er ! Sklir ned de to trinnene den har og blir liggende rett ut! Fikk mest vondt i rumpa/hofta og den ene skulderen, men blir jo super bekymra!! Bør jeg ringe noen eller bare avvente det og kjenne etter bevegelser??

Skader ikke å ringe og bare forhøre seg:) føden er jo der for oss gravide:)

Takk for svar! Nå har jeg ringt, klarte ikke å vente.. Fikk beskjed om å bare legge meg ned å slappe av, å at det svært sjelden gjorde noe skade på barnet om man falt så lenge det ikke var rett på magen ! De tålte visst mye pga fostervann og god polstring :) D som kunne skje var at fødselen ble satt igang, men så lenge jeg ikke kjente noen regelmessige tak/smerter hadde d nok gått bra mente hun ! Det håper jeg virkelig ! :/ Huff, også jeg som har vært så forsiktig i hele vinter :(

Takk for svar! Nå har jeg ringt, klarte ikke å vente.. Fikk beskjed om å bare legge meg ned å slappe av, å at det svært sjelden gjorde noe skade på barnet om man falt så lenge det ikke var rett på magen ! De tålte visst mye pga fostervann og god polstring :) D som kunne skje var at fødselen ble satt igang, men så lenge jeg ikke kjente noen regelmessige tak/smerter hadde d nok gått bra mente hun ! Det håper jeg virkelig ! :/ Huff, også jeg som har vært så forsiktig i hele vinter :(

Så bra da.

Da får du bare slappe av, men ringe tilbake om du får smerter maven eller begynner å blød ol.

Go klem til deg. *BRODDER* Er jo greit å ha ;) Jeg har mine i gangen *LES, Alltid i gangen, aldri på føtta :P *

Så bra da.

Da får du bare slappe av, men ringe tilbake om du får smerter maven eller begynner å blød ol.

Go klem til deg. *BRODDER* Er jo greit å ha ;) Jeg har mine i gangen *LES, Alltid i gangen, aldri på føtta :P *
Ja, da er jeg nok ikke sen om å ringe! Ligger rett ut på sofan nå å tør nesten ikke røre meg! Livredd for at jeg skal få vondt eller kjenne jeg begynner å blø :/:/ Hehe, spøsr hvor mye de hjelper der da;) Holde meg inne til snøen er borte jeg tror jeg :)

Bra du ringte da så du slipper å være så bekymra hvertfall.
Går nok bra,bare bli venn med sofaen og bli der ;)
Brodder ja.. det har jeg også.. kjøpte dem tidligere i vinter da parkeringsplassen til bhg var skøytebane.
Var flink og hadde de i lomma (og brukte dem ved behov) helt til det begynte å smelte overalt. Når det plutselig begynte å fryse på igjen lå de godt i skuffen i gangen..

Bra du ringte da så du slipper å være så bekymra hvertfall.
Går nok bra,bare bli venn med sofaen og bli der ;)
Brodder ja.. det har jeg også.. kjøpte dem tidligere i vinter da parkeringsplassen til bhg var skøytebane.
Var flink og hadde de i lomma (og brukte dem ved behov) helt til det begynte å smelte overalt. Når det plutselig begynte å fryse på igjen lå de godt i skuffen i gangen..
Ja, klarte ikke å roe meg uten å ha snakket med noen ! Nå har jeg kjent a sparke, så da er d liv :) Rompa derimot verker som bare det! Må sende sambo for å hente att unga tror jeg :/ Hehe, blir som oftest sånn at man ikke bruker ting da man burde gjort det! Her bør man ihvertfall ha brodder nå! Kommer litt nysnø å lagt seg over isen og såpeglatt alle steder ! Kanskje jeg skal ønske meg brodder til bursdag imorra :)

Ja, klarte ikke å roe meg uten å ha snakket med noen ! Nå har jeg kjent a sparke, så da er d liv :) Rompa derimot verker som bare det! Må sende sambo for å hente att unga tror jeg :/ Hehe, blir som oftest sånn at man ikke bruker ting da man burde gjort det! Her bør man ihvertfall ha brodder nå! Kommer litt nysnø å lagt seg over isen og såpeglatt alle steder ! Kanskje jeg skal ønske meg brodder til bursdag imorra :)

Godt å kjenne spark da,da vet du at det går bra :)
Ja du bør absolutt ønske deg brodder,eller kjøpe selv ;)
Gratulerer med dagen på forskudd :)

Håper det går bra! :) Gjør sikkert det.. nei, uff, skummelt føre ute!
Speilglatt enkelte steder.

Godt du ringte.
Man bør alltid ringe føden når man er så langt på vei.

Godt du ringte.
Man bør alltid ringe føden når man er så langt på vei.
Ringte legevakta jeg da, kom ikke på å ringe rett til føden Hadde de sag noe annet det tror du ? Har kjent henne flere ganger seinere og ingen blødning, kroppen kjennes litt mørbanket ut, men det er vel sikkert fordi jeg spente meg sånn! Blitt blå på halve rumpa og oppover ryggen :/

Ringte legevakta jeg da, kom ikke på å ringe rett til føden Hadde de sag noe annet det tror du ? Har kjent henne flere ganger seinere og ingen blødning, kroppen kjennes litt mørbanket ut, men det er vel sikkert fordi jeg spente meg sånn! Blitt blå på halve rumpa og oppover ryggen :/

Ser nå at du er 26 uker på vei. Usikker på hvor grensen for å ringe føden er hen.
Men føden er mere flinkere når det gjelder graviditet enn legevakten. Bare min erfaring.

Du får ta det opp på neste kontroll hos lege eller jm.

Bare du ikke har smerter i mageregionen, så har det nok gått veldig bra.

Det er vel det at fødselen kan starte og at morkaka kan løsne.

Ser nå at du er 26 uker på vei. Usikker på hvor grensen for å ringe føden er hen.
Men føden er mere flinkere når det gjelder graviditet enn legevakten. Bare min erfaring.

Du får ta det opp på neste kontroll hos lege eller jm.

Bare du ikke har smerter i mageregionen, så har det nok gått veldig bra.

Det er vel det at fødselen kan starte og at morkaka kan løsne.
Usj, nå blir jeg nervøs igjen !! Kanskje jeg skal ringe føden imorra bare for å ha snakka med dem ?!

Uff bare slapp av så mye du kan da. Ville ringt føden ja : ) stoler ikke på legevakta når det kommer til graviditet..

Huff, ikke noe særlig å falle nei. Det går jo som oftest veldig bra, men en blir jo bekymret...

Jeg fikk beskjed om å ringe føden fra jeg var 16 uker på vei hvis det var noe av jordmor. Og nå er det ihvertfall bare føden en skal ringe til. Regner med at du ville fått det samme rådet av føden også. Men er du bekymret, så ring Og spør.

Back
Topp